Skip to main content
Beantwoord

doorschakelen zakelijk mobiel nummer werkt niet

  • 13 augustus 2024
  • 4 reacties
  • 278 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Als ik de doorschakel codes gebruik (**21*XXXX#) waarbij XXXX het nummer is dat ik wil gebruiken om naartoe door te schakelen.

Zie meldingen hieronder.

Waarom lukt dit niet?

 

Beste antwoord door Sam van Odido

Hi @jeroentt, goed dat je de Odido Community gevonden hebt! Uit je bericht begrijp ik dat je gebruikmaakt van een zakelijke aansluiting. Bij een aantal zakelijke abonnementen die wij aanbieden is het instellen van een doorschakeling niet mogelijk. Ik vermoed dat dit ook bij jou het geval is, omdat je de volgende melding krijgt: Voor dit nummer is de optie doorschakelen niet mogelijk”. Ik kan dit echter niet voor je nakijken, omdat ik zie dat jouw abonnement een telecombeheerder heeft. Voor alle vragen omtrent het abonnement en het bijbehorende contract zou ik je daarom willen vragen om met de telecombeheerder in kwestie contact op te nemen, zodat zij je van de juiste informatie kunnen voorzien. 

Bekijk origineel

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21116 reacties
  • 13 augustus 2024

Hallo @jeroentt 

Je kan ook via je Odido account bij instellingen kiezen voor nummer doorschakelen, aanzetten en daar het nummer invoeren. Lukt het zo wel?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 13 augustus 2024

Optie gevonden in de app, maar dan zie ik “Voor dit nummer is de optie doorschakelen niet mogelijk”


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21116 reacties
  • 13 augustus 2024

@jeroentt 

Je hebt een zakelijk abonnement? Voor vragen mbt een zakelijke abonnement kun je contact opnemen met de zakelijke klantenservice op telefoonnummer 0800 7112.

Dit is een forum voor particulieren.


Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator | Mobiel
  • 292 reacties
  • Antwoord
  • 13 augustus 2024

Hi @jeroentt, goed dat je de Odido Community gevonden hebt! Uit je bericht begrijp ik dat je gebruikmaakt van een zakelijke aansluiting. Bij een aantal zakelijke abonnementen die wij aanbieden is het instellen van een doorschakeling niet mogelijk. Ik vermoed dat dit ook bij jou het geval is, omdat je de volgende melding krijgt: Voor dit nummer is de optie doorschakelen niet mogelijk”. Ik kan dit echter niet voor je nakijken, omdat ik zie dat jouw abonnement een telecombeheerder heeft. Voor alle vragen omtrent het abonnement en het bijbehorende contract zou ik je daarom willen vragen om met de telecombeheerder in kwestie contact op te nemen, zodat zij je van de juiste informatie kunnen voorzien. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen