Beste Odido Klantenservice,
Ik neem contact op omdat ik mijn iPhone 17 Pro met abonnement op 19 september heb gekocht, maar deze aankoop graag wil annuleren en retourneren.
Ondanks meerdere pogingen heb ik tot op heden geen reactie of bevestiging ontvangen.
Hieronder een overzicht van mijn eerdere contactmomenten:
-
19 september: geprobeerd te annuleren, maar dit kon niet meer. Ik moest het pakket weigeren, maar ik was niet thuis en het pakket ging naar een PostNL-punt.
-
24 september: eerste retour-/annuleringsformulier ingevuld en verstuurd — geen reactie ontvangen.
-
29 september: tweede formulier verstuurd — opnieuw geen reactie.
-
30 september: telefonisch contact gehad. De medewerker bevestigde dat beide formulieren waren ontvangen en dat ik zou worden teruggebeld. Dit is niet gebeurd.
-
Vandaag, 15 oktober: nog steeds geen reactie of bevestiging ontvangen.
Ik verzoek u hierbij met klem om de annulering van de aankoop en het abonnement met terugwerkende kracht per 19 september te verwerken, conform mijn herroepingsrecht binnen 14 dagen na ontvangst.
Graag ontvang ik binnen 5 werkdagen een bevestiging van ontvangst van deze e-mail en een duidelijke uitleg over de vervolgstappen voor de retourzending en restitutie.
Met vriendelijke groet,
Harper VM
(Meer info kan ik hier niet delen)