Skip to main content
Beantwoord

Derde verzoek tot annulering en retour iPhone 17 Pro met abonnement

• October 15, 2025
  • 3 reacties
  • 62 Bekeken

Beste Odido Klantenservice,

Ik neem contact op omdat ik mijn iPhone 17 Pro met abonnement op 19 september heb gekocht, maar deze aankoop graag wil annuleren en retourneren.
Ondanks meerdere pogingen heb ik tot op heden geen reactie of bevestiging ontvangen.

Hieronder een overzicht van mijn eerdere contactmomenten:

• 19 september: geprobeerd te annuleren, maar dit kon niet meer. Ik moest het pakket weigeren, maar ik was niet thuis en het pakket ging naar een PostNL-punt.

• 24 september: eerste retour-/annuleringsformulier ingevuld en verstuurd — geen reactie ontvangen.

• 29 september: tweede formulier verstuurd — opnieuw geen reactie.

• 30 september: telefonisch contact gehad. De medewerker bevestigde dat beide formulieren waren ontvangen en dat ik zou worden teruggebeld. Dit is niet gebeurd.

• Vandaag, 15 oktober: nog steeds geen reactie of bevestiging ontvangen.

Ik verzoek u hierbij met klem om de annulering van de aankoop en het abonnement met terugwerkende kracht per 19 september te verwerken, conform mijn herroepingsrecht binnen 14 dagen na ontvangst.
Graag ontvang ik binnen 5 werkdagen een bevestiging van ontvangst van deze e-mail en een duidelijke uitleg over de vervolgstappen voor de retourzending en restitutie.

Met vriendelijke groet,
Harper VM

(Meer info kan ik hier niet delen)

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@HarperVM dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb gelijk gekeken in je account en ik zie inderdaad dat je op 24 & 29 september het retourformulier hebt ingevuld. Het lijkt erop dat deze in het systeem is blijven hangen, want ik zie dat het wel in progress is gezet. Ik heb meteen een collega van de retourafdeling hierover geïnformeerd. Binnen enkele dagen ontvang je een e-mail met verdere retourinstructies! 

Mocht je na het weekend nog niets hebben vernomen, wil je dan een reactie geven in dit topic? Dan kunnen we de status voor je controleren. 

Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, stel ze gerust. We zijn er voor je! 

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@HarperVM van harte welkom op onze community! Ik snap heel goed dat je meer duidelijkheid wilt hebben over je retournering en ik wil dit graag tot de bodem voor je uitzoeken. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken wat ik hierover kan terugvinden in je account! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • October 16, 2025

Hoi ​@HarperVM van harte welkom op onze community! Ik snap heel goed dat je meer duidelijkheid wilt hebben over je retournering en ik wil dit graag tot de bodem voor je uitzoeken. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken wat ik hierover kan terugvinden in je account! 

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb mijn volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij het Odido bekende bankrekeningnummer toegevoegd aan mijn profiel.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • Antwoord
  • October 17, 2025

Hi ​@HarperVM dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb gelijk gekeken in je account en ik zie inderdaad dat je op 24 & 29 september het retourformulier hebt ingevuld. Het lijkt erop dat deze in het systeem is blijven hangen, want ik zie dat het wel in progress is gezet. Ik heb meteen een collega van de retourafdeling hierover geïnformeerd. Binnen enkele dagen ontvang je een e-mail met verdere retourinstructies! 

Mocht je na het weekend nog niets hebben vernomen, wil je dan een reactie geven in dit topic? Dan kunnen we de status voor je controleren. 

Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, stel ze gerust. We zijn er voor je!