Skip to main content

Hallo, 

Maandag een mail gestuurd omdat ik wij door een negatieve BKR registratie bij Odido geen hypotheek kunnen aanvragen. Helaas tot heden nog geen antwoord ontvangen, we zouden binnen 9 werkdagen de hypotheek geregeld moeten hebben, anders zijn wij dakloos. 

hoelang duurt het tot er een reactie word gegeven op de mail? 

Hoi @Dilaila ,

Wat vervelend dat jullie hypotheek adviseur niet eerder naar BKR registraties heeft gekeken. Nu moet het allemaal ondë stoom en kokend water..

Formeel blijft een negatieve BKR registratie 5 jaar lang zichtbaar voor andere kredietverstrekkers. Dat is de hele gedachten achter BKR. Mocht de betaalachterstand kort en beperkt zijn geweest kan een kredietverstrekker wel eens eerder de registratie verwijderen.  Of dat bij jou gaat gebeuren wordt dus door een speciale afdeling bekeken. Het is vakantieperiode, dus alle afdelingen zijn minder bezet. Had je al contact met die afdeling? Je schrijft dat je een mail had gestuurd terwijl er eigenlijk geen email klantenservice is....

Het gaat om een betaal achterstand die in korte periode is opgelost. Ik heb een mail gestuurd naar incasso@odido.nl 

Hoe kan ik het beste contact opnemen volgens u? 

Wacht even af tot een moderator in dit topic aansluit.

@Dilaila  Zet vast je gegevens in je community account (zie mijn onderschrift)

Ik heb de moderators extra gewezen op dit topic.

Hopelijk gaat het nog lukken.

Succes

Hallo @Cristien ik heb u een privé berichtje gestuurd.

@Dilaila Antwoord op je DM…vul dan zijn klantnummer in je account in.

Nee dat kan ik niet oplossen. De moderators gaan je eventueel vragen om de gegevens  van je man te sturen. Ik ben geen moderator maar net als jij klant.

Hallo @Dilaila, van harte welkom op onze Community! Wat leuk dat jullie in aanmerking zijn gekomen voor een nieuw huis, gefeliciteerd! Ik weet er alles van, heb recentelijk ook een huis gekocht in deze moeilijke markt. Hopelijk komt alles goed met de financiering. Laten we samen kijken of er iets aan de BKR-registratie gedaan kan worden. Als ik op je e-mailadres zoek wat in je profiel staat, kom ik geen case hierover tegen. Heb je met dat e-mailadres gemaild? Heb je toevallig een casenummer of een automatische reply op de mail ontvangen? Wel kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***8499. Is dat het nummer waar het om gaat of gaat het om een ander nummer? Kun je het e-mailadres/telefoonnummer vermelden waar het om gaat? Dan kan ik met je meekijken! 

hallo @Pharwin van Odido 

Het gaat om het telefoonnummer van mijn man, eindigt op 3381 en om het email adres gAangepast door moderator, plaats a.u.b. geen privégegevens openbaar] 

Groet,

Dilaila

@Dilaila Top, thanks! Ik heb je post aangepast, plaats a.u.b. geen privégegevens openbaar op dit forum. Ik heb gelijk gekeken en ik zie inderdaad dat hij op maandag 5 augustus had gemaild over twee BKR-registraties wat openstaat. De verwerkingstijd is momenteel 6 werkdagen wegens de drukte. Ik heb gelijk gemaild naar de afdeling die hierover gaat om te kijken of ze er met spoed naar kunnen kijken. Ik hoop dat ze iets kunnen betekenen. Zodra er meer bekend is, zal hij per mail geïnformeerd worden! 

Hallo @Pharwin van Odido

dankjewel voor het versturen van de mail. 

groet,

dilaila.

@Dilaila Naar aanleiding van mijn mail, heeft een collega het direct opgepakt. Goed nieuws; de BKR-registraties zijn zojuist verwijderd en hij is per mail hierover geïnformeerd! 🎉 Jullie kunnen vanaf nu gerust de financiering afronden bij de bank, dan zou het helemaal goed moeten komen (mits er geen andere dingen zijn).

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu alvast een heel fijn weekend en heel veel plezier in jullie nieuwe woning! 😊

@Pharwin van Odido 

we hebben tot nu toe nog geen mail ontvangen. Het belletje bij de BKR registratie blijft ook nog. 

Collega die u had gesproken zei wel dat er een mail is gestuurd? 

Groet,

Dilaila

@Dilaila Het kan even duren voordat de registratie bij het BKR is aangepast, maar mijn collega heeft het wel verwijderd. Ik vermoed dat het binnen 24 uur wordt verwijderd. Ik zie dat de mail is verstuurd naar het e-mailadres dat bij ons bekend is. Ik heb je een privébericht gestuurd met welk e-mailadres dat is! 

@Pharwin van Odido kan de mail nogmaals worden gestuurd? Mail box was erg vol. 

groet,

Dilaila.

@Dilaila Ga ik voor zorgen, komt goed! 😄

Hallo @Pharwin van Odido 

het belletje is verwijderd van BKR: 74883653. 
het belletje van BKR niet : 47638022. 

tot heden van BKR: 47638022 ook geen mail ontvangen. 

Screenshot meegestuurd. 

groet Dilaila

@Dilaila Het lijkt erop dat alles beëindigd is en dat is ook in je overzicht te zien. Ik ga dit voor de zekerheid voor je navragen bij onze financiële afdeling. Zodra ik meer weet, kom ik bij je terug met meer duidelijkheid! 

@Pharwin van Odido 

Alles staat op beëindigd maar de A coderingen zijn er nog wel. + het belletje. 

@Dilaila Daar ben ik weer met meer informatie. Ik heb vernomen van mijn collega dat er technisch iets niet goed was gegaan bij het kredietnummer: 47638022, waardoor de AH codering was blijven hangen. Deze is inmiddels verwijderd. Dat zou over uiterlijk 2 dagen zichtbaar moeten zijn in je BKR-overzicht. Mocht dat niet het geval zijn, trek dan vooral aan de bel. Dan kan ik het weer voor je navragen, maar het zou nu goed moeten zijn! 😊

@Pharwin van Odido 

zal er van kredietnummer; 47638022 ook een mail over kunnen worden gestuurd? 

groet,

Dilaila

@Dilaila vast wel, ik ga het voor je navragen en kom bij je terug zodra ik meer weet! 😄

Reageer