Skip to main content
Beantwoord

3 weken zonder telefoon

  • July 13, 2021
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

Ik ben 5 dagen geleden mijn telefoon kwijtgeraakt en heb een dag later via de webshop een nieuwe besteld. Daar stond vermeld dat deze direct leverbaar is. Nu krijg ik een mail dat de telefoon niet leverbaar is en het nog minimaal 2 weken gaat duren (zonder garantie). Voor vragen word ik naar dit forum verwezen. Onacceptabel. Waar is de klantenservice?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @kleon3 

Je hebt natuurlijk altijd nog de keuze om je bestelling te annuleren en een andere toestel nemen die wel op voorraad is, kijken bij externe dealers zoals mobiel.nl of belsimpel.nl is ook een optie waar je het toestel meestal al binnen 2 werkdagen ontvangt met Postnl.

1 reactie

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • July 13, 2021

Hallo @kleon3 

Je hebt natuurlijk altijd nog de keuze om je bestelling te annuleren en een andere toestel nemen die wel op voorraad is, kijken bij externe dealers zoals mobiel.nl of belsimpel.nl is ook een optie waar je het toestel meestal al binnen 2 werkdagen ontvangt met Postnl.