Skip to main content
Beantwoord

Tv kijken op PC geeft volgende: fout 626400

• September 21, 2025
  • 3 reacties
  • 30 Bekeken

Telkens als ik inlog krijg ik deze fout in Chrome browser op Windows 10.

Gebruik ik Opera dan lukt inloggen soms en kan ik alleen NPO programma's bekijken. De andere Nederlandse commerciële programma’geven zwart beeld.

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@Dibbes1, het klopt dat er op dit moment problemen zijn met het kijken van tv via de webbrowser. Dit is inmiddels bij ons in onderzoek en zodra er een update is, laten we dit direct weten in het volgende topic. Wel kan je nog zonder problemen gebruikmaken van de mobiele Online TV App of de TV App voor op de smart-tv. Zo kan je op deze manier nog tv kijken! 

3 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • Antwoord
  • September 22, 2025

Hi ​@Dibbes1, het klopt dat er op dit moment problemen zijn met het kijken van tv via de webbrowser. Dit is inmiddels bij ons in onderzoek en zodra er een update is, laten we dit direct weten in het volgende topic. Wel kan je nog zonder problemen gebruikmaken van de mobiele Online TV App of de TV App voor op de smart-tv. Zo kan je op deze manier nog tv kijken! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • September 22, 2025

Als ik het goed lees dan onderzoeken jullie dit al minimaal 2 maanden. Ik zou liever zien dat het nou toch wel een keertje zou worden opgelost. De kosten van het abonnement zijn duur genoeg.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • September 25, 2025

Vandaag weer wat nieuws:, als ik inlog op Odido tv kijen op PC: Operaties zijn te vaak (638079)