Skip to main content
Beantwoord

Te veel records bij toevoegen thuis-abonnement aan account

  • 6 november 2024
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

Meerdere topics gevonden voor dit probleem, Maar kreeg hier verder geen reactie op. Telefonisch kwamen we er niet uit.

Bij het toevoegen van mijn thuis-abonnement aan Mijn Odidio krijg ik de melding ‘'te veel records’’. Dit schijnt opgelost te kunnen worden door tijdelijk het rekeningnummer te laten veranderen door een Odidio medewerker.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey @Glasvezeltje, welkom op onze Community!

Dat is inderdaad de snelste manier om dit op te lossen. Deze melding komt omdat je IBAN vaker in ons systeem staat. Als je een 2e IBAN hebt kan ik dit voor je aanpassen, dan kun je de koppeling maken en daarna weer wijzigen in Mijn Odido naar het huidige IBAN. Je mag mij een privébericht sturen met een 2e IBAN, dan wijzig ik het voor je! 

Bekijk origineel

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13533 reacties
  • Antwoord
  • 7 november 2024

Hey @Glasvezeltje, welkom op onze Community!

Dat is inderdaad de snelste manier om dit op te lossen. Deze melding komt omdat je IBAN vaker in ons systeem staat. Als je een 2e IBAN hebt kan ik dit voor je aanpassen, dan kun je de koppeling maken en daarna weer wijzigen in Mijn Odido naar het huidige IBAN. Je mag mij een privébericht sturen met een 2e IBAN, dan wijzig ik het voor je! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen