Meerdere topics gevonden voor dit probleem, Maar kreeg hier verder geen reactie op. Telefonisch kwamen we er niet uit.
Bij het toevoegen van mijn thuis-abonnement aan Mijn Odidio krijg ik de melding ‘'te veel records’’. Dit schijnt opgelost te kunnen worden door tijdelijk het rekeningnummer te laten veranderen door een Odidio medewerker.
Dat is inderdaad de snelste manier om dit op te lossen. Deze melding komt omdat je IBAN vaker in ons systeem staat. Als je een 2e IBAN hebt kan ik dit voor je aanpassen, dan kun je de koppeling maken en daarna weer wijzigen in Mijn Odido naar het huidige IBAN. Je mag mij een privébericht sturen met een 2e IBAN, dan wijzig ik het voor je!
Dat is inderdaad de snelste manier om dit op te lossen. Deze melding komt omdat je IBAN vaker in ons systeem staat. Als je een 2e IBAN hebt kan ik dit voor je aanpassen, dan kun je de koppeling maken en daarna weer wijzigen in Mijn Odido naar het huidige IBAN. Je mag mij een privébericht sturen met een 2e IBAN, dan wijzig ik het voor je!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.