Ik kreeg gister opeens problemen met de tv app toen ik tv wilde kijken. Ik kan me nu niet precies herinneren maar ik geloof dat er aldoor code 143999 bij de uitroepteken verscheen met de tekst ‘oeps er is iets misgegaan’ als ik op een willekeurige programma klikte! Die uitroepteken verscheen soms ook wel maar het euvel verdween direct zodra ik erop klikte en mijn programma ging probleemloos verder!
Doordat ik me niet realiseerde dat ik me eerst via de mail link mijn account in de community moest activeren, kon ik nog geen bericht schrijven! Die mail merkte ik pas vanochtend op!
Daarom koos ik in de 🔍 waarin ik mijn vraag stelde - wat die code precies inhield! Toen verschenen er een paar reacties waarvan een persoon een andere code op de tv maar ook dezelfde code als ik op de tv app gekregen had!! De geboden oplossing van de ODIDO medewerker om het euvel te proberen te verhelpen was de tv app te verwijderen en het daarna opnieuw te installeren! Hij was nog benieuwd of dit ging helpen! Inderdaad, de vervelende melding was na die handelingen verdwenen en ik kon weer gewoon tv kijken op de tv app!!
Met dank aan de persoon in de community die eerder al hetzelfde probleem gemeld heeft en aan de medewerker van ODIDO om mijn frustratie te laten verdwijnen over de telkens herhaalde code melding! 🫠