Skip to main content
Beantwoord

Problemen met gegevens veranderen en abonnement toevoegen

  • 25 oktober 2024
  • 1 reactie
  • 25 Bekeken

Ik heb vandaag mijn Klik&Klaar thuis geactiveerd, echter loop ik nu tegen problemen aan met het toevoegen hiervan aan mijn account.

Allereerst wanneer ik het adres in mijn account wil veranderen krijg ik de volgende melding: “Het is niet mogelijk om je gegevens te wijzigen. Probeer het later opnieuw.”

 

Ten tweede, wanneer ik het Klik&Klaar abonnement probeer toe te voegen krijg ik de melding “Er ging iets fout. Probeer het later nog een keer.” nadat ik mijn iban invoer.

 

Hoe kan ik dit verhelpen?

Mvg, Maarten

Beste antwoord door Ishana van Odido

Hoi @Maarten D., ik heb het direct nagekeken! Ik zie dat het inmiddels is gelukt. Klopt dat? Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana

Bekijk origineel

1 reactie

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2183 reacties
  • Antwoord
  • 27 oktober 2024

Hoi @Maarten D., ik heb het direct nagekeken! Ik zie dat het inmiddels is gelukt. Klopt dat? Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen