Skip to main content
Beantwoord

online verlengingsoptie niet mogelijk

• August 13, 2026
  • 4 reacties
  • 48 Bekeken

Ik heb al sinds 2019 een internet only contract. Ik wil

graag mijn verlengingsopties DIGITAAL inzien. Die zie ik niet in mijn omgeving. Afgelopen maandag contact gehad met de klantservice en die gaven aan dat dit vaker bij “oude” klanten het geval is. Ze konden het verlengingsaanbod op dat moment ook niet inzien en mijn daar informatie over geven. Ze moesten even iets “goed zetten” in het systeem en dan zou ik het over een aantal dagen weer kunnen inzien. Tot op heden nog steeds geen mogelijkheid. Zij bijlage voor foutmelding.

hoe kan ik alsnog mijn verlengingsoptie DIGITAAL kunnen inzien?

Beste antwoord door eric

Verlengen van internet abonnementen zit niet in de digitale omgeving. Een persoonlijk aanbod wordt alleen telefonisch gegeven en per email bevestigd. Bel hiervoor 0800-7123. 

4 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • August 13, 2026

Verlengen van internet abonnementen zit niet in de digitale omgeving. Een persoonlijk aanbod wordt alleen telefonisch gegeven en per email bevestigd. Bel hiervoor 0800-7123. 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • August 13, 2026

Hallo ​@warddelaat 

Bij online verlengen krijg je meestal geen korting.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • August 14, 2026

Net gebeld en wederom kon het verlengingsaanbod niet ingezien worden door een “storing” (De klantenservice kan het zelf niet inzien). of ik over een week wil terug bellen misschien dat het dan is opgelost 😮. Ik vraag me echt af of het de storing is of omdat het gewoon een oud T-mobile contact is uit 2019

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • August 14, 2026

Ok, je internetlijn blijft werken hoor, ook aan het einde van je huidige contractperiode. Bel eind volgende week dan nog eens.