Skip to main content
Beantwoord

Mijn Odido account verwijderen

• October 2, 2025
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

Hi Odido,

Ik heb twee Mijn Odido accounts. Één account waar een abonnement aan gekoppeld is en één account waar helemaal niets aan gekoppeld is. Ik ga liever verder met één account en wil de andere graag verwijderen.

Kunnen jullie het account waar mijn Klik&Klaar abonnement aan gekoppeld is verwijderen? Ik heb voor de zekerheid het e-mailadres van het betreffende Mijn Odido account hier ook privé ingevuld op mijn Community profiel (onder Track&Trace).

Als het verwijderen gelukt is, zal ik vervolgens zelf het Klik&Klaar abonnement koppelen aan het andere Mijn Odido account.

Alvast dank voor jullie hulp!

Beste antwoord door PiñaColada

Hoi ​@PiñaColada, dat is zeker mogelijk!

Bedankt voor het aanvullen van je e-mailadres. Ik heb zojuist het account verwijderd. Het kan 15/30 minuten duren voordat dit is doorgevoerd. Daarna zal het account verwijderd zijn! 

@Tommie van Odido Top, bedankt voor je hulp!

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • October 3, 2025

Bedankt voor het aanvullen van je e-mailadres. Ik heb zojuist het account verwijderd. Het kan 15/30 minuten duren voordat dit is doorgevoerd. Daarna zal het account verwijderd zijn! 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • Antwoord
  • October 3, 2025

@Tommie van Odido Top, bedankt voor je hulp!