Het zelfde probleem, het koppelen van tv en internet lukt zowel in de app als op de webpagina niet. Krijg de melding adres komt niet voor ij onze systemen.
Gisteren trouwens uitstekend geholpen door verschillende medewerkers, bestelling is gelukt maar ik kan het nu niet volgen.
Beste antwoord door Ishana van Odido
Hoi @Henri johan, ik help je graag verder! Ik zie dat je voorletters niet overeenkomen van je mobiel abonnement en internetabonnement. Om het te kunnen koppelen, moet dit gelijk zijn. Zou je in je profiel een WeTransfer link willen delen met je identiteitsbewijs? (persoonlijke gegevens mogen doorgestreept worden) Dan maken wij het in orde! Groetjes, Ishana
Hoi @Henri johan, ik help je graag verder! Ik zie dat je voorletters niet overeenkomen van je mobiel abonnement en internetabonnement. Om het te kunnen koppelen, moet dit gelijk zijn. Zou je in je profiel een WeTransfer link willen delen met je identiteitsbewijs? (persoonlijke gegevens mogen doorgestreept worden) Dan maken wij het in orde! Groetjes, Ishana
Hi @Henri johan, ontzettend bedankt! Ik heb direct de gegevens voor je aangepast, zou je het koppelen nu opnieuw willen proberen? Nu zou het koppelen namelijk gelijk goed moeten gaan!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.