Skip to main content
Beantwoord

koppelen abonnement

• 24 januari 2025
  • 4 reacties
  • 51 Bekeken

Het zelfde probleem, het koppelen van tv en internet lukt zowel in de app als op de webpagina niet. Krijg de melding adres komt niet voor ij onze systemen.  

Gisteren trouwens uitstekend geholpen door verschillende medewerkers,  bestelling is gelukt maar ik  kan het nu niet volgen. 

Beste antwoord door Ishana van Odido

Hoi ​@Henri johan, ik help je graag verder! Ik zie dat je voorletters niet overeenkomen van je mobiel abonnement en internetabonnement. Om het te kunnen koppelen, moet dit gelijk zijn. Zou je in je profiel een WeTransfer link willen delen met je identiteitsbewijs? (persoonlijke gegevens mogen doorgestreept worden) Dan maken wij het in orde! Groetjes, Ishana

Bekijk origineel

4 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2183 reacties
  • Antwoord
  • 25 januari 2025

Hoi ​@Henri johan, ik help je graag verder! Ik zie dat je voorletters niet overeenkomen van je mobiel abonnement en internetabonnement. Om het te kunnen koppelen, moet dit gelijk zijn. Zou je in je profiel een WeTransfer link willen delen met je identiteitsbewijs? (persoonlijke gegevens mogen doorgestreept worden) Dan maken wij het in orde! Groetjes, Ishana

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 25 januari 2025

Staat erin zoals besproken in de mail 

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • 26 januari 2025

Hi ​@Henri johan, ontzettend bedankt! Ik heb direct de gegevens voor je aangepast, zou je het koppelen nu opnieuw willen proberen? Nu zou het koppelen namelijk gelijk goed moeten gaan! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 26 januari 2025

Koppelen is gelukt, systeem is bezig met bijwerken. 

Top Nora tot zover hartelijk dank voor de hulp.  

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen