Skip to main content
Beantwoord

Kan nieuw abbonement niet koppelen aan mijn odido

• October 19, 2025
  • 4 reacties
  • 63 Bekeken

Beste support,

Afgelopen week heb ik het 1 en ander laten wijzigen aan mijn abonnement.

Uiteindelijk is mijn eerder aangevraagde abonnement geannuleerd en een nieuwe aangevraagd.

Resultaat is dat ik mijn nieuwe abonnement weer niet kan toevoegen aan mijn odido.

Zouden jullie nog eens kunnen kijken of jullie dit weer voor mij op kunnen lossen?

Alvast bedankt!

Beste antwoord door WvTienen

Hoi ​@WvTienen, hier help ik je graag verder mee.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat er 2 verschillende aanvragen zijn gekoppeld aan je account. Ik heb zojuist de oude aanvraag verwijderd. Als het goed is moet je binnen 30 minuten nu je huidige abonnement kunnen inzien! Kun je mij laten weten of het gelukt is? 

Werkt weer prima Tommie!

Bedankt voor je hulp! 👍🏻

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • October 19, 2025

Hallo ​@WvTienen 

Heb je het geannuleerde abonnement eerst ontkoppeld?

Indien je vul dan alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • October 19, 2025

Ik heb het abonnement niet zelf ontkoppeld en zie ook niet direct hoe ik dit zou kunnen doen.

Volgens mij zijn de gegevens in het profiel juist.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • October 20, 2025

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat er 2 verschillende aanvragen zijn gekoppeld aan je account. Ik heb zojuist de oude aanvraag verwijderd. Als het goed is moet je binnen 30 minuten nu je huidige abonnement kunnen inzien! Kun je mij laten weten of het gelukt is? 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • Antwoord
  • October 20, 2025

Werkt weer prima Tommie!

Bedankt voor je hulp! 👍🏻