Afgelopen week heb ik het 1 en ander laten wijzigen aan mijn abonnement.
Uiteindelijk is mijn eerder aangevraagde abonnement geannuleerd en een nieuwe aangevraagd.
Resultaat is dat ik mijn nieuwe abonnement weer niet kan toevoegen aan mijn odido.
Zouden jullie nog eens kunnen kijken of jullie dit weer voor mij op kunnen lossen?
Alvast bedankt!
Beste antwoord door WvTienen
Hoi @WvTienen, hier help ik je graag verder mee.
Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat er 2 verschillende aanvragen zijn gekoppeld aan je account. Ik heb zojuist de oude aanvraag verwijderd. Als het goed is moet je binnen 30 minuten nu je huidige abonnement kunnen inzien! Kun je mij laten weten of het gelukt is?
Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat er 2 verschillende aanvragen zijn gekoppeld aan je account. Ik heb zojuist de oude aanvraag verwijderd. Als het goed is moet je binnen 30 minuten nu je huidige abonnement kunnen inzien! Kun je mij laten weten of het gelukt is?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.