Skip to main content
Beantwoord

Internet + TV abonnement toevoegen aan bestaand mobiel abonnement lukt niet

• 22 januari 2025
  • 5 reacties
  • 87 Bekeken

Sinds vandaag overgestapt naar Internet en TV van Odido, maar het toevoegen van dit abonnement aan mijn huidige mobiele abonnement in de app lukt niet. Als ik inlog op mijn odido staat er direct een optie om internet+tv toe te voegen. Maar er gebeurt niks als ik hierop klik. Als ik het handmatig wil toevoegen krijg ik alleen maar foutmeldingen naar het invoeren van de viercijferige code die per mail wordt verstuurd. 

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@Sam Elbertsen, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en het lijkt erop dat inmiddels jouw Internet + TV abonnement gekoppeld staat aan je Mijn Odido account! Is dit ook wat jij ervaart of gaat het nog niet helemaal goed? 

Bekijk origineel

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20596 reacties
  • 22 januari 2025

Hallo ​@Sam Elbertsen 

Wat is de foutmelding die je krijgt? Beide abonnementen moeten op dezelfde naam staan.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 23 januari 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@Sam Elbertsen 

Wat is de foutmelding die je krijgt? Beide abonnementen moeten op dezelfde naam staan.

Als ik op de knop ‘toevoegen’ druk die al automatisch verschijnt na inloggen, gebeurt er niets. 

Als ik handmatig internet probeer te koppelen, dan krijg ik een foutmelding na het invoeren van viercijferige code: Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.

Het zou kunnen dat bij mijn mobiele abonnement al mijn initialen staan en bij internet alleen de letter van mijn voornaam. Ik kan dat alleen zelf nu niet wijzigen, aangezien je bij een mobiel abonnement je voorletters identiek moeten zijn aan je identiteitsbewijs. Wel vreemd dat internetn+tv al wel gelinkt staat aan mijn account aangezien de optie van ‘toevoegen’ er al automatisch staat. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 23 januari 2025

-

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • Antwoord
  • 24 januari 2025

Hi ​@Sam Elbertsen, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en het lijkt erop dat inmiddels jouw Internet + TV abonnement gekoppeld staat aan je Mijn Odido account! Is dit ook wat jij ervaart of gaat het nog niet helemaal goed? 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 24 januari 2025

Het is gelukt inmiddels 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen