Skip to main content

Het koppelen van mijn mobiele abonnement aan mijn odido account lukt niet.

Ik krijg de volgende melding:
“We kunnen dit abonnement niet koppelen omdat we je gegevens niet herkennen. Bel ons op 0800-0092, kijken we met je mee.”

Hi @tm0w, deze melding krijg je vaak als de tenaamstelling van jouw abonnementen niet met elkaar overeenkomen. Ik heb het direct voor je gecontroleerd en ik zie dat de voorletters van elkaar afweken. Dit heb ik nu gelijk voor je aangepast. Wil je het koppelen nu opnieuw proberen en me op de hoogte houden of het nu wel lukt? 


Hi @tm0w, deze melding krijg je vaak als de tenaamstelling van jouw abonnementen niet met elkaar overeenkomen. Ik heb het direct voor je gecontroleerd en ik zie dat de voorletters van elkaar afweken. Dit heb ik nu gelijk voor je aangepast. Wil je het koppelen nu opnieuw proberen en me op de hoogte houden of het nu wel lukt? 

 

Yes, nu werkt het wel! Dank je wel :) 

Telefonisch zeiden ze dat het een storing was die al 2 maanden duurde.. 🤔


Fijn om te horen dat het gelukt is @tm0w


Reageer