Skip to main content
Beantwoord

Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens

  • 24 oktober 2023
  • 2 reacties
  • 148 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedemorgen,

Het koppelen van T-Mobile thuis lukt niet. Ik krijg de foutmelding:

“Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens”

Kunnen jullie mij helpen? Alvast dank!

Vriendelijke groet,

Omar

Beste antwoord door omuntslag

Tommie van Odido schreef:

Hi @omuntslag, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en zag dat je oude abonnement nog gekoppeld was aan je e-mailadres. Ik heb alles ontkoppeld, zou je na ongeveer 15 minuten het opnieuw kunnen proberen? Als het goed is moet het nu lukken! 

BEDANKT! het werkt nu :-)

Mvg,

Omar

Bekijk origineel

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13532 reacties
  • 24 oktober 2023

Hi @omuntslag, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en zag dat je oude abonnement nog gekoppeld was aan je e-mailadres. Ik heb alles ontkoppeld, zou je na ongeveer 15 minuten het opnieuw kunnen proberen? Als het goed is moet het nu lukken! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 24 oktober 2023
Tommie van Odido schreef:

Hi @omuntslag, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en zag dat je oude abonnement nog gekoppeld was aan je e-mailadres. Ik heb alles ontkoppeld, zou je na ongeveer 15 minuten het opnieuw kunnen proberen? Als het goed is moet het nu lukken! 

BEDANKT! het werkt nu :-)

Mvg,

Omar


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen