Skip to main content
Beantwoord

adres wijzigen niet mogelijk in Mijn Odido

  • 16 oktober 2024
  • 3 reacties
  • 70 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Hallo, ik ben recent verhuist en zie dat mijn mobiele abonnement nog op oude adres staat en ik zie de nieuwe internet abonnement nog nergens staan. Ik wil natuurlijk mijn klant voordeel aanzetten en nu lukt dat niet. De administratie van de verhuizing is wel heel erg rommelig. Graag mij hierbij helpen.

Beste antwoord door Demi van Odido

Hi @ajhan, ik help je met alle liefde hier verder mee! Ik heb meteen voor je gekeken wat er aan de hand is en ik zie dat de lopende bestelling is van het oude internetabonnement. Zodra het wifipunt bij ons geretourneerd is, is de bestelling voltooid.

Voor nu heb ik het oude internetabonnement voor je losgekoppeld van je Mijn Odido (dit duurt max 30 minuten om te verwerken). Daarna zou het moeten lukken om je adres voor je mobiel abonnement te wijzigen en om Klantvoordeel te ontvangen.

Om vervolgens je nieuwe internetabonnement te koppelen, heb ik nog een alternatief e-mailadres van je nodig, gezien beide abonnementen nog gekoppeld zijn op hetzelfde e-mailadres. Ik kan dan het oude abonnement zetten op je alternatieve e-mailadres, zodat je het nieuwe internetabonnement kan koppelen in Mijn Odido. Wil je mij deze toesturen in een privĂ©bericht? Dan regel ik het verder voor je! đŸ˜Š

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20593 reacties
  • 16 oktober 2024

Hallo @ajhan 

Voor mobiel kun je eenvoudig het adres aanpassen in je Odido account. Welke foutmelding krijg je te zien als je het thuis abonnement wilt koppelen?


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 16 oktober 2024

Helaas lukt dat niet. Want ik zie alleen de oude internet abonnement staan. Er staat bij de mobiele abonnement: u heeft een lopende bestelling, je kunt het niet in mijn odido wijzigen. De nieuwe abonnement is na heel veel problemen en 1 week later dan aangevraagd gister aangesloten.


Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1934 reacties
  • Antwoord
  • 16 oktober 2024

Hi @ajhan, ik help je met alle liefde hier verder mee! Ik heb meteen voor je gekeken wat er aan de hand is en ik zie dat de lopende bestelling is van het oude internetabonnement. Zodra het wifipunt bij ons geretourneerd is, is de bestelling voltooid.

Voor nu heb ik het oude internetabonnement voor je losgekoppeld van je Mijn Odido (dit duurt max 30 minuten om te verwerken). Daarna zou het moeten lukken om je adres voor je mobiel abonnement te wijzigen en om Klantvoordeel te ontvangen.

Om vervolgens je nieuwe internetabonnement te koppelen, heb ik nog een alternatief e-mailadres van je nodig, gezien beide abonnementen nog gekoppeld zijn op hetzelfde e-mailadres. Ik kan dan het oude abonnement zetten op je alternatieve e-mailadres, zodat je het nieuwe internetabonnement kan koppelen in Mijn Odido. Wil je mij deze toesturen in een privĂ©bericht? Dan regel ik het verder voor je! đŸ˜Š


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen