Hallo, ik ben recent verhuist en zie dat mijn mobiele abonnement nog op oude adres staat en ik zie de nieuwe internet abonnement nog nergens staan. Ik wil natuurlijk mijn klant voordeel aanzetten en nu lukt dat niet. De administratie van de verhuizing is wel heel erg rommelig. Graag mij hierbij helpen.
adres wijzigen niet mogelijk in Mijn Odido
Beste antwoord door Demi van Odido
Hi
Voor nu heb ik het oude internetabonnement voor je losgekoppeld van je Mijn Odido (dit duurt max 30 minuten om te verwerken). Daarna zou het moeten lukken om je adres voor je mobiel abonnement te wijzigen en om Klantvoordeel te ontvangen.
Om vervolgens je nieuwe internetabonnement te koppelen, heb ik nog een alternatief e-mailadres van je nodig, gezien beide abonnementen nog gekoppeld zijn op hetzelfde e-mailadres. Ik kan dan het oude abonnement zetten op je alternatieve e-mailadres, zodat je het nieuwe internetabonnement kan koppelen in Mijn Odido. Wil je mij deze toesturen in een privĂ©bericht? Dan regel ik het verder voor je! đ
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.