Skip to main content

Beste T-Mobile,

 

Ik krijg mijn voicemail met geen mogelijkheid meer aan. In de app staat alles op aan, maar de telefoon schiet niet door naar de voicemail. 

- Uit- en weer aanzetten werkt niet.

- Sms-en naar VM aan en uit werkt niet.

- Sms notificaties staan in account ook aan, krijg ik ook niet.

 

Volgens de instellingen staat de VM dus aan. Ik heb alles dus al aan en uitgezet en weer aan, de sms-jes verzonden, telefoon na iedere wijziging uit en opnieuw aan. Maar niets werkt.

 

Kan dit uitgezocht worden?

 

 

Hoi @WendyW1

Goed dat je het hier alvast aangeeft en dat je zelf e.e.a. alvast hebt uitgesloten.
Ik verwacht dat een van de community moderators in de T-Mobile systemen moet kijken waar het hier misgaat. Moderators reageren op berichten op volgorde van binnenkomst, nog even geduld dus. 


Hoi @WendyW1,

Dit wil ik graag voor je nakijken! 

Zou je mij jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN via een privébericht toe kunnen sturen? Dan ga ik hier zo spoedig mogelijk mee aan de slag!


Goedenavond

mijn voice mail is op onverklaarbare wijze opeens niet meer bereikbaar.

ik heb SMS aan 1233 gezonden

alle instellingen staan in my t mobile correct.

wat nu?

groet

Tanja

 


Hi @Tanja65 

Dit wil ik graag voor je uitzoeken. Zou je mij jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN via een privébericht toe kunnen sturen? Dan ga ik controleren of je instellingen goed staan. 


Ik heb hetzelfde probleem als Topic starter. Graag uw reactie. 


Hi @Vlietmh 

Dan ga ik dit voor jou ook uitzoeken.  Zou je mij jpuw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN via een privébericht toe kunnen sturen? Als je op mijn naam klikt dan kun je mij een bericht sturen. 


Zelfde probleem als Topic Starter

Gisteren 24-01-2022 sms-bericht AAN naar 1233 gestuurd.

Bevestiging gekregen dat ik een bericht krijg als ‘t e.e.a. ingesteld is.
Na hoeveel tijd (in uren, dagen en/of maanden) gaat dit werken?

Settings in Voicemail en Gemiste oproep sms” staan AAN

 

Graag hulp indien mogelijk.
Bij voorbaat dank.

EDIT: PROBLEEM OPGELOST:  TOESTEL even HERSTARTEN !!

staat ook hier vermeld: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/voicemail

 


Hi @Het_Bokje 

Ik had je al een bericht gestuurd om je verder te helpen, maar wat fijn dat het is opgelost! Bedankt voor het doorgeven. 


Reageer