Goedemiddag,
Ik probeer al een tijdje ons bestaand internet+TV en mobiele abonnementen toe te voegen aan mijn account. Helaas lukt dit niet en elke keer krijg ik een foutmelding. Zou iemand mij hierbij kunnen/willen helpen?
Goedemiddag,
Ik probeer al een tijdje ons bestaand internet+TV en mobiele abonnementen toe te voegen aan mijn account. Helaas lukt dit niet en elke keer krijg ik een foutmelding. Zou iemand mij hierbij kunnen/willen helpen?
Hoi Wahid, tof dat je zowel een mobiel als internet + TV abonnement bij ons hebt en goed dat je deze wil koppelen in 1 Mijn Odido-account! Ik ga je hierbij helpen. In het systeem stonden je voorletters onjuist weergegeven (als X.X.X.X.X.). Ik heb deze direct voor je gewijzigd, zodat deze overeenkomen met die van je mobiele abonnement. Als je nu inlogt op Mijn Odido en je Internet + TV abonnement koppelt, moet het lukken! Laat je het me weten?
Hoi Wahid, tof dat je zowel een mobiel als internet + TV abonnement bij ons hebt en goed dat je deze wil koppelen in 1 Mijn Odido-account! Ik ga je hierbij helpen. In het systeem stonden je voorletters onjuist weergegeven (als X.X.X.X.X.). Ik heb deze direct voor je gewijzigd, zodat deze overeenkomen met die van je mobiele abonnement. Als je nu inlogt op Mijn Odido en je Internet + TV abonnement koppelt, moet het lukken! Laat je het me weten?
Hoi Marciano, dank voor je reactie. Ik krijg steeds de volgende melding: Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens.
Beste Odido,
Ik heb al een tijdje hetzelfde probleem en ik blijf het proberen en heb meerdere keren met jullie aan de telefoon gehangen maar het lukt nog steeds niet. Ik kan hierdoor niet mijn facturen inzien wat erg vervelend is. Ik heb een Internet abonnement voor thuis.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Met vriendelijke groet,
Bastiaan
Hoi Wahid, bedankt voor het proberen! Ik zie nu dat er nog 2 andere abonnementen op je adres staan. Probeer je je abonnement aan 1 van deze accounts toe te voegen? Zo ja, dan is dat niet mogelijk omdat deze abonnementen op naam van iemand anders staan.
Jouw internet-abonnement moet wel gekoppeld kunnen worden aan jouw mobiele abonnement (met 37 op het eind). Alleen zie ik voor beide abonnementen nog geen Mijn Odido-account. Wat gebeurd er als je via Mijn Odido registreren 1 nieuw account aanmaakt en vervolgens beide abonnementen toevoegt? Ik hoor het graag van je!
Hi
Beste Odido,
Ik probeer al een aantal weken mijn internet/tv abonnement toe te voegen aan mijn Odido-account. Ondanks enkele telefonische pogingen lukt het jullie tot nu toe niet, hier krijg ik trouwens ook geen terugkoppeling over. Hierdoor kan ik niet mijn abonnement wijzigen, mocht ik dit willen. Wellicht kunnen jullie mij hier helpen?
Vriendelijke groet,
Jesper
Hoi
Hoi Marciano.
De eerste keer dat ik het weer probeerde, kreeg ik de optie om een abonnement toe te voegen. Deze bleek echter niet toegevoegd aan mijn account. Nu krijg ik weer dezelfde foutmelding. Zou je nog een keer kunnen kijken?
Hi
Inmiddels ben ik door Odido bericht dat ze het opgelost hebben, thanks!
Hallo Odido,
Ook ik krijg mijn abonnement niet toegevoegd aan mijn account, en kan dus geen facturen in zien.
Hi
Goedemiddag,
Bij mij hetzelfde verhaal. Tevens kloppen mijn adresgegevens niet meer en deze kan ik nu ook niet aanpassen ivm een lopende bestelling...
Hi
Goedemiddag,
Ik probeer al een tijdje ons bestaand internet+TV en mobiele abonnementen toe te voegen aan mijn account. Helaas lukt dit niet en elke keer krijg ik een foutmelding. Zou iemand mij hierbij kunnen/willen helpen?
Hi,
I have a similiar issue. I am trying to add my TV + Internet subscription to my existing account and it doesn’t work. I can see the mobile subscription that I terminated last year. Note: the old mobile subscription was registered at a different home address than the current one but same email. I also do not see any address in my account.
Because of that I cannot make use of the service Thuis Veilig. I called Odido and someone created a ticket but told me it will take about 20 days to be solved. I see on the community that some people get helped a bit quicker, so I thought to ask here as well.
Hi
Hi,
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Ik heb 2 accounts, 1 met internet en 1 met telefoon. Deze aan elkaar koppelen lukt niet. Krijg steeds een foutmelding. Kan iemand mij helpen?
Hoi
Hoi
Hoi,
Ik heb mijn telefoonnummer toegevoegd bij abonnement maar ik kan mijn klantnummer nergens vinden.
Hoi
Hoi,
Ik heb mijn telefoonnummer toegevoegd bij abonnement maar ik kan mijn klantnummer nergens vinden.
Daarnaast kan ik de installatie datum niet vinden van het internet abonnement dat ik heb besteld. Het lijkt wel alsof de bestelling verdwenen is.
Hallo
Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust!
Hallo
Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust!
Is het mogelijk om gegevens te veranderen, of zou jij dit misschien voor mij kunnen doen? Of zou ik bij het ene account het abonnement kunnen loskoppelen om het vervolgens bij het andere account te koppelen? Ik beheer namelijk zelf beide accounts alleen blijkbaar zijn de gegevens niet hetzelfde.
Hoi,
Ik heb de contractovername geregeld. In het ene account staat nu dat mijn telefoon abo is afgelopen. Maar in het andere account staat het telefoon abo nog niet, toevoegen lukt ook niet. Kan jij me nu wel helpen?
Hoi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.