Beantwoord

Toevoegen bestaand abonnement lukt niet

  • 19 January 2024
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

Beste Odido, ik heb al een aantal keer geprobeerd om mijn Internet thuis abonnement toe te voegen aan mijn account maar tot op heden lukt dit nog steeds niet. Ik heb ook nog een Ben.nl abonnement bij jullie. Ik heb al verschillende keren aan de telefoon gehangen maar tot op heden heb ik nog steeds geen toegang. 

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 22 January 2024, 12:35

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Bastiaan, welkom op de Community! Tof dat je zowel een mobiel abonnement bij Ben als een Internet abonnement van ons hebt. Ik heb direct met je meegekeken en je kan jouw abonnementen inderdaad niet aan elkaar koppelen.

  • Je abonnement bij Ben kan niet gekoppeld worden aan Mijn Odido. Dit abonnement kan je apart inzien bij Ik Ben.
  • Ik zie op je adres nog een ander mobiel abonnement staan, echter staat deze op naam van iemand anders. Vandaar dat je je mobiele Odido abonnement en je Thuis-abonnement ook niet aan elkaar kan koppelen. Voor je Thuis-abonnement kan je een apart Mijn Odido account aanmaken via Mijn Odido registreren.
  • Mocht je mobiel en thuis willen koppelen, dan zal er contractovername plaats moeten vinden.

Laat je het me weten of het lukt met registeren? Of dat je voor contractovername gaat? 😄

Reageer