Als ik al deze berichten bekijk denknik dat odido wil dat tele2 houders ieder over sluit naar duurder abbonnement bij odido. Dit is oplichting. Denk datbik de krant maar is ga bellen, als ik nog beltegoed heb. Kan niet meer zien hoeveel ik nog heb.
Als ik al deze berichten bekijk denknik dat odido wil dat tele2 houders ieder over sluit naar duurder abbonnement bij odido. Dit is oplichting. Denk datbik de krant maar is ga bellen, als ik nog beltegoed heb. Kan niet meer zien hoeveel ik nog heb.
Tele2 abonnementen hebben nog steeds dezelfde prijzen en voorwaarden. Alleen de naam is veranderd. Je kunt inderdaad nog niet gebruik maken van de mogelijkheden van de nieuwe Odido proposities zoals samen unlimited totdat je een oud abonnement kan verlengen naar zo'n nieuw type. Zolang jij dat niet doet blijft de prijs, op de inflatiecorrectie gelijk. Dus waarover wil je dan de krant bellen?
Ze hebben wel dezelfde prijzen en voorwaarden, alleen niet meer hetzelfde product; data snelheid verlaagd, niet in kunnen loggen of kunnen koppelen aan mijn odido, of helemaal geen data verbinding meer... Ik denk dat de klant zich daardoor gedwongen voelt over te stappen naar nieuwe odido producten om zo weer een werkend product te krijgen? De communicatie naar tele2 klanten (en ook t-mobile) over de meerdere problemen die de overgang naar odido met zich mee gebracht lijkt bedroevend, het lijkt me dan ook niet verbazingwekkend dat klanten dan maar vrijelijk hun eigen conclusies gaan trekken, ongeacht of deze juist zijn of niet.
Continu maar er in stampen dat er voor klanten niets veranderd is terwijl ze met een hele rits problemen te kampen hebben lijkt mij alleen maar contraproductief; misschien maar eens de problemen van tele2 klanten onderkennen en oplossingsgericht aanpakken lijkt me persoonlijk beter. Want je ‘alleen de naam is veranderd’ adagio komt één op één als 1 sterren reviews terug
Je hebt je oordeel over alles en nog wat altijd wel klaar, en denkt alles te snappen en te weten.
Sinds wanneer kan jij bij Odido achter de schermen kijken, sinds wanneer weet jij of klanten wel of geen hulp krijgen? Of heb je het over al de foras van providers waar meestal alleen mensen komen die hulp nodig hebben en praat je liever niet over de miljoenen die wel tevreden zijn?
Je hebt meestal de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt, ach zolang je er zelf maar in gelooft
Succes!
Beste
Fijn weekend
Je hebt je oordeel over alles en nog wat altijd wel klaar, en denkt alles te snappen en te weten.
Sinds wanneer kan jij bij Odido achter de schermen kijken, sinds wanneer weet jij of klanten wel of geen hulp krijgen? Of heb je het over al de foras van providers waar meestal alleen mensen komen die hulp nodig hebben en praat je liever niet over de miljoenen die wel tevreden zijn?
Je hebt meestal de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt, ach zolang je er zelf maar in gelooft
Succes!
Bedank voor je agressieve reactie waarin je me belachelijk loopt te maken. Maar ja, weet je wat, je hebt gelijk, denken dat klachten van klanten serieus genomen kunnen worden in plaats van ze te ontkennen met ‘alleen de naam is veranderd’ was heel dom van me. Tijd om te vertrekken hier.
Jammer. Wel echt doen hé.
Tot ziens eric
Suri jay
Dank voor je bericht. Naar de krant hoeft niet meer, want Marchiano van odido heeft mij erg goed geholpen en heeft iets in odido of tele2 aangepast, zodat alles nu zichtbaar is geworden.
Dus als je nog problemen hebt ermee stuur dan een vraag aan Marchiano.
Groet
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.