Skip to main content
Beantwoord

T-Mobile account al gekoppeld aan ander account


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Helaas kan ik sinds mijn contract overname niet inloggen op my tmobile. Ik krijg te zien dat mijn account al is gekoppeld aan een ander account en dat ik dit eerst moet ontkoppelen. Ik zou graag mijn data willen zien. Iemand die kan helpen?

Beste antwoord door Raihanab

Marciano schreef:

Hey @Raihanab,

Bedankt voor je uitleg, ik weet precies wat er aan de hand is. Dit gebeurd eigenlijk altijd na contractovername. Als je even je 06-nummer in je profiel zet, zal ik het oude My T-Mobile account verwijderen, zodat je een nieuwe kunt maken.

Laat je het me weten als je 06-nummer erin staat? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 😄

als het goed is heb ik het er nu in gezet!

 

Bekijk origineel

54 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hey @Raihanab,

Bedankt voor je uitleg, ik weet precies wat er aan de hand is. Dit gebeurd eigenlijk altijd na contractovername. Als je even je 06-nummer in je profiel zet, zal ik het oude My T-Mobile account verwijderen, zodat je een nieuwe kunt maken.

Laat je het me weten als je 06-nummer erin staat? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 😄


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 3 oktober 2022
Marciano schreef:

Hey @Raihanab,

Bedankt voor je uitleg, ik weet precies wat er aan de hand is. Dit gebeurd eigenlijk altijd na contractovername. Als je even je 06-nummer in je profiel zet, zal ik het oude My T-Mobile account verwijderen, zodat je een nieuwe kunt maken.

Laat je het me weten als je 06-nummer erin staat? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 😄

als het goed is heb ik het er nu in gezet!

 


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi,

Yes, ik heb hem en bedankt voor je snelle (re)actie! Er stond inderdaad nog een My T-Mobile account gekoppeld aan het 'oude’ abonnement. Ik heb deze zojuist losgekoppeld en verwijderd. Via deze link kun je zo direct een nieuw My T-Mobile account aanmaken. Het kan heel even duren, voordat het systeem dit heeft verwerkt, maar meestal kun je binnen 15 minuten al een nieuw account aanmaken.

Laat je het me weten of het is gelukt? 😊


Raihanab schreef:

Helaas kan ik sinds mijn contract overname niet inloggen op my tmobile. Ik krijg te zien dat mijn account al is gekoppeld aan een ander account en dat ik dit eerst moet ontkoppelen. Ik zou graag mijn data willen zien. Iemand die kan helpen?

Ik heb precies hetzelfde probleem! Wie moet ik hiervoor contacteren? 
 

mvg


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 9 maart 2023

Hi @Elsadobrynina-becks 

Ik wil je daar graag bij helpen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik voor je aan de slag.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 13 maart 2023

Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan mijn account ontkoppeld worden?


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 14 maart 2023

Hi @Thijsheiden111 

Ik wil dit graag ook voor jou controleren. Ik heb daarvoor je gegevens nodig. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan help ik je graag verder. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 27 maart 2023
Raihanab schreef:

Helaas kan ik sinds mijn contract overname niet inloggen op my tmobile. Ik krijg te zien dat mijn account al is gekoppeld aan een ander account en dat ik dit eerst moet ontkoppelen. Ik zou graag mijn data willen zien. Iemand die kan helpen?

hoii,

ik heb precies hetzelfde probleem. wie zou ik hiervoor kunnen contacteren?

alvast bedankt!


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 28 maart 2023

Hi @llisette.e 

Je kan mij hiervoor berichten. Als je mij een privébericht kunt sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.  


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 4 april 2023

Hoi, ik heb exact hetzelfde probleem en zou graag mijn account willen ontkoppelen 

 

 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 5 april 2023

Hi @RDoorson 

Daar help ik jou natuurlijk ook graag bij. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik voor je aan de slag!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 7 april 2023

Hoi! Ik heb ook precies hetzelfde probleem en ik zou graag mijn account willen ontkoppelen.

Alvast bedankt!


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 11 april 2023

Hi @Evi Westerweele 

Ik help jou daar natuurlijk ook graag bij. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan maak ik het in orde voor je!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 15 april 2023

Hoi!

Ik heb ook precies hetzelfde probleem en ik zou graag mijn account willen ontkoppelen.

Alvast

bedankt!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 15 april 2023

Precies hetzelfde help me aub 


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hey @Ginowu @Statuti, dit komt helemaal goed. Stuur me even een privébericht met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN, dan duik ik er direct voor jullie in! 💪🏻


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 17 april 2023

hi, Ik heb ook precies hetzelfde probleem en ik zou graag mijn account willen ontkoppelen.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hey @Eby, ik ga je hierbij helpen! Stuur je me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, volledige adres,laatste 4 cijfers van je IBAN én het e-mailadres dat gekoppeld staat aan je abonnement? Dan duik ik er direct voor je in en dan heb je binnen no time een nieuw My T-Mobile account!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 22 april 2023

Zou iemand mij ook kunnen en willen helpen, want ik het hetzelfde probleem? Dankjewel alvast!


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
BBtiger schreef:

Zou iemand mij ook kunnen en willen helpen, want ik het hetzelfde probleem? Dankjewel alvast!

Hi @BBtiger, geen zorgen! Kun je mij een privéberichtje sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan los ik het graag voor je op! 

 

Groetjes, 

Pharwin 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 24 april 2023

Heyy, ik heb precies het zelfde zou iemand mij hierbij ook kunnen helpen? 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
Linaxbk schreef:

Heyy, ik heb precies het zelfde zou iemand mij hierbij ook kunnen helpen? 

Hi @Linaxbk Uiteraard! Kun je mij een privéberichtje sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 

 

Groetjes, 

Pharwin 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 30 april 2023

Ik heb na verlenging van mijn contract hetzelfde probleem. Ik kan mijn data niet meer zien én het klantvoordeel is verdwenen (data en korting). Kan iemand dit voor mij rechtzetten? Het is mij zelf niet gelukt om dit op te lossen.


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi @Ingrid19 

Dat is natuurlijk niet de bedoeling, Wanneer is je verlenging ingaan? Soms heeft My T-Mobile even de tijd nodig om de nieuwe gegevens te verwerken. Vaak is het na 24 uur opgelost. Gebruik je hiervoor de app of de webversie? Zou je de app kunnen verwijderen en opnieuw installeren? En als je de webversie gebruikt zou je een andere browser kunnen testen? Als dit allemaal niet werk dan kijk ik natuurlijk graag met je mee. Hiervoor heb ik ook wat gegevens nodig. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je telefoonnummer, volledige adres , geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN ter verificatie? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 3 mei 2023

Ik heb deels hetzelfde probleem. Zojuist heb ik de klantenservice gebeld en die hebben nu een apart account aangemaakt voor mijn T-Mobile Thuis. Echter wil ik juist dat ik op 1 account allebei mijn abonnementen kan inzien (mobiel en thuis). Als ik probeer mijn thuis te koppelen aan mijn mobiel wordt er inderdaad gezegd dat het eerst ontkoppeld moet worden. Zou iemand mij hier ook mee kunnen helpen?

Alvast bedankt!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen