Skip to main content

Helaas kan ik sinds mijn contract overname niet inloggen op my tmobile. Ik krijg te zien dat mijn account al is gekoppeld aan een ander account en dat ik dit eerst moet ontkoppelen. Ik zou graag mijn data willen zien. Iemand die kan helpen?

@kusjekiki 

Is het nog gelukt met het koppelen van je account? Anders kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

@jacqueline83 Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, postcode, huisnummer, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan controleer ik of er een oud account is gekoppeld aan dat nummer. 


@Hajar nog niet gelukt. Ik heb je een privé bericht gestuurd 


Goedeavond! 

Hier precies het zelfde probleem met overname. Ik krijg het niet voor elkaar. Is er eventueel iemand met wie ik contact kan leggen om mij hiermee te helpen? 

 

Groetjes.


Hi @Chantalmanuelaa 

Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik met je mee!


Reageer