Skip to main content

Helaas kan ik sinds mijn contract overname niet inloggen op my tmobile. Ik krijg te zien dat mijn account al is gekoppeld aan een ander account en dat ik dit eerst moet ontkoppelen. Ik zou graag mijn data willen zien. Iemand die kan helpen?

Hey @Raihanab,

Bedankt voor je uitleg, ik weet precies wat er aan de hand is. Dit gebeurd eigenlijk altijd na contractovername. Als je even je 06-nummer in je profiel zet, zal ik het oude My T-Mobile account verwijderen, zodat je een nieuwe kunt maken.

Laat je het me weten als je 06-nummer erin staat? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 😄


Hey @Raihanab,

Bedankt voor je uitleg, ik weet precies wat er aan de hand is. Dit gebeurd eigenlijk altijd na contractovername. Als je even je 06-nummer in je profiel zet, zal ik het oude My T-Mobile account verwijderen, zodat je een nieuwe kunt maken.

Laat je het me weten als je 06-nummer erin staat? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 😄

als het goed is heb ik het er nu in gezet!

 


Hi,

Yes, ik heb hem en bedankt voor je snelle (re)actie! Er stond inderdaad nog een My T-Mobile account gekoppeld aan het 'oude’ abonnement. Ik heb deze zojuist losgekoppeld en verwijderd. Via deze link kun je zo direct een nieuw My T-Mobile account aanmaken. Het kan heel even duren, voordat het systeem dit heeft verwerkt, maar meestal kun je binnen 15 minuten al een nieuw account aanmaken.

Laat je het me weten of het is gelukt? 😊


Helaas kan ik sinds mijn contract overname niet inloggen op my tmobile. Ik krijg te zien dat mijn account al is gekoppeld aan een ander account en dat ik dit eerst moet ontkoppelen. Ik zou graag mijn data willen zien. Iemand die kan helpen?

Ik heb precies hetzelfde probleem! Wie moet ik hiervoor contacteren? 
 

mvg


Hi @Elsadobrynina-becks 

Ik wil je daar graag bij helpen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik voor je aan de slag.


Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan mijn account ontkoppeld worden?


Hi @Thijsheiden111 

Ik wil dit graag ook voor jou controleren. Ik heb daarvoor je gegevens nodig. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan help ik je graag verder. 


Helaas kan ik sinds mijn contract overname niet inloggen op my tmobile. Ik krijg te zien dat mijn account al is gekoppeld aan een ander account en dat ik dit eerst moet ontkoppelen. Ik zou graag mijn data willen zien. Iemand die kan helpen?

hoii,

ik heb precies hetzelfde probleem. wie zou ik hiervoor kunnen contacteren?

alvast bedankt!


Hi @llisette.e 

Je kan mij hiervoor berichten. Als je mij een privébericht kunt sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.  


Hoi, ik heb exact hetzelfde probleem en zou graag mijn account willen ontkoppelen 

 

 


Hi @RDoorson 

Daar help ik jou natuurlijk ook graag bij. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik voor je aan de slag!


Hoi! Ik heb ook precies hetzelfde probleem en ik zou graag mijn account willen ontkoppelen.

Alvast bedankt!


Hi @Evi Westerweele 

Ik help jou daar natuurlijk ook graag bij. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan maak ik het in orde voor je!


Hoi!

Ik heb ook precies hetzelfde probleem en ik zou graag mijn account willen ontkoppelen.

Alvast

bedankt!


Precies hetzelfde help me aub 


Hey @Ginowu @Statuti, dit komt helemaal goed. Stuur me even een privébericht met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN, dan duik ik er direct voor jullie in! 💪🏻


hi, Ik heb ook precies hetzelfde probleem en ik zou graag mijn account willen ontkoppelen.


Hey @Eby, ik ga je hierbij helpen! Stuur je me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, volledige adres,laatste 4 cijfers van je IBAN én het e-mailadres dat gekoppeld staat aan je abonnement? Dan duik ik er direct voor je in en dan heb je binnen no time een nieuw My T-Mobile account!


Zou iemand mij ook kunnen en willen helpen, want ik het hetzelfde probleem? Dankjewel alvast!


Zou iemand mij ook kunnen en willen helpen, want ik het hetzelfde probleem? Dankjewel alvast!

Hi @BBtiger, geen zorgen! Kun je mij een privéberichtje sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan los ik het graag voor je op! 

 

Groetjes, 

Pharwin 


Heyy, ik heb precies het zelfde zou iemand mij hierbij ook kunnen helpen? 


Heyy, ik heb precies het zelfde zou iemand mij hierbij ook kunnen helpen? 

Hi @Linaxbk Uiteraard! Kun je mij een privéberichtje sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 

 

Groetjes, 

Pharwin 


Ik heb na verlenging van mijn contract hetzelfde probleem. Ik kan mijn data niet meer zien én het klantvoordeel is verdwenen (data en korting). Kan iemand dit voor mij rechtzetten? Het is mij zelf niet gelukt om dit op te lossen.


Hi @Ingrid19 

Dat is natuurlijk niet de bedoeling, Wanneer is je verlenging ingaan? Soms heeft My T-Mobile even de tijd nodig om de nieuwe gegevens te verwerken. Vaak is het na 24 uur opgelost. Gebruik je hiervoor de app of de webversie? Zou je de app kunnen verwijderen en opnieuw installeren? En als je de webversie gebruikt zou je een andere browser kunnen testen? Als dit allemaal niet werk dan kijk ik natuurlijk graag met je mee. Hiervoor heb ik ook wat gegevens nodig. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je telefoonnummer, volledige adres , geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN ter verificatie? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen!


Ik heb deels hetzelfde probleem. Zojuist heb ik de klantenservice gebeld en die hebben nu een apart account aangemaakt voor mijn T-Mobile Thuis. Echter wil ik juist dat ik op 1 account allebei mijn abonnementen kan inzien (mobiel en thuis). Als ik probeer mijn thuis te koppelen aan mijn mobiel wordt er inderdaad gezegd dat het eerst ontkoppeld moet worden. Zou iemand mij hier ook mee kunnen helpen?

Alvast bedankt!


Reageer