Skip to main content
Beantwoord

Snelheid

  • 23 July 2024
  • 6 reacties
  • 89 Bekeken

Beste lezer c.q. Odido,

 

Ik heb nu het mobiele abonnement Unlimited plus van odido.

 

Nu is mijn vraag:

Mijn snelheid is nu tussen de 710 Mbps en de 640 Mbps download,

wordt deze in augustus nog hoger ??

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Regt 

Volgens dit artikel worden de snelheden van een aantal abonnementen verhoogd. Augustus is ook niet meer zo ver dus misschien worden de nieuwe snelheden in de komende weken geïntroduceerd.

Is er een datum bekent wanneer de snelheden van de abonnementen worden verhoogd en voor welke abonnementen geld deze verhoging dan ???

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @Regt, tot nu toe nog niet. Zodra er meer bekend is, zul je worden geïnformeerd. Ook zal er op onze Community een topic online worden gezet. Het is voor nu nog geduldig afwachten! 

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Regt ,

even benieuwd, wat wil je met zulke snelheden op je telefoon, met een dagelijkse databundel van 20 Gb doen?

Hallo Eric,

Alles in het leven wordt sneller, dus ook alles moet er ook op worden aangepast.

En ten tweede waarom zou je iets niet gebruiken als het je aangeboden wordt.

Ik denk ook dat snelheid de toekomst is voor alle mobiele providers en dat de snelste ook gaat winnen m.b.t. het aantal mobiele klanten en wat dat betreft hoop dat Odido nr 1 is en blijft en daar behoort natuurlijk ook stabiliteit bij als netwerk.

Maar een puntje van aandacht wil ik ook graag toevoegen, breng als Odido eens wat meer informatie naar buiten c.q. richting de klanten. Een voorbeeldje is voor sommige abonnementen zou de snelheid omhoog gaan in augustus 2024, zeg gewoon wanneer en hoeveel sneller enz enz.  

Reputatie 7
Badge +15

@Regt

Wanneer er nieuws is over iets dan wordt dit meestal wel gecommuniceerd dmv een topic hier en via de mail maar daar zal Odido ook niet te vroeg in willen zijn 🙂

Natuurlijk gaaf om hoge resultaten te behalen maar 300 Mbps is ook ruim voldoende.

Reageer