Skip to main content
Beantwoord

Problemen na contractovername

  • 12 juli 2024
  • 3 reacties
  • 76 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb afgelopen maart 2024 een contractovername gedaan. Mijn telefoonabonnement stond op mijn vaders naam en heb dat abonnement overgezet op mijn naam (kenmerk overname: 69384442). In mijn Odido omgeving staat nu dat mijn abonnement van mijn telefoon is beëindigd terwijl ik nog wel kan bellen en internetten (ik betaal ook nog steeds abonnementskosten). En als ik gegevens over mijn datagebruik wil inzien of gegevens wil wijzigen krijg ik een error.

Ik zou graag weer alle informatie kunnen zien in mijn omgeving. Kunnen jullie hiermee helpen?

Beste antwoord door PuckH

Marciano van Odido schreef:

Hoi Puck, van harte welkom op de Community en tof dat je je abonnement nu op je eigen naam hebt staan. Je oude Mijn Odido-account staat inderdaad gekoppeld aan het abonnement voor de contractovername. Ik heb het account zojuist verwijderd. Geef het systeem even 15 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je abonnement toe te voegen. Dan heb je weer inzicht in je gegevens en verbruik. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Hey Marciano,

Dankjewel voor je snelle hulp Marciano! Het is gelukt! Met jouw instructies heb ik al het inzicht op mijn account weer 😁

Bekijk origineel

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Puck, van harte welkom op de Community en tof dat je je abonnement nu op je eigen naam hebt staan. Je oude Mijn Odido-account staat inderdaad gekoppeld aan het abonnement voor de contractovername. Ik heb het account zojuist verwijderd. Geef het systeem even 15 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je abonnement toe te voegen. Dan heb je weer inzicht in je gegevens en verbruik. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 12 juli 2024
Marciano van Odido schreef:

Hoi Puck, van harte welkom op de Community en tof dat je je abonnement nu op je eigen naam hebt staan. Je oude Mijn Odido-account staat inderdaad gekoppeld aan het abonnement voor de contractovername. Ik heb het account zojuist verwijderd. Geef het systeem even 15 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je abonnement toe te voegen. Dan heb je weer inzicht in je gegevens en verbruik. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Hey Marciano,

Dankjewel voor je snelle hulp Marciano! Het is gelukt! Met jouw instructies heb ik al het inzicht op mijn account weer 😁


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Puck, graag gedaan en jij ook bedankt voor de terugkoppeling hier in je topic. Nog een hele fijne dag gewenst en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen