Skip to main content
Beantwoord

Ongewenste aanpassing aan abonnement


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hallo,

Ik kreeg het volgende van jullie door via sms:

Hallo, 
Er is iets gewijzigd in Klantvoordeel op je adres. Je korting op Unlimited van Klantvoordeel is vervallen, je betaalt nu de normale prijs per maand. Meer weten? Kijk in Mijn Odido of de Odido App. 
Tot snel, Odido

En vervolgens even daarna:

Hallo,
Er is iets gewijzigd in Klantvoordeel op je adres. Vanaf nu krijg je iedere maand korting op Unlimited met Klantvoordeel. Meer weten? Kijk in Mijn Odido of de Odido App. 
Tot snel, Odido

Ik heb een abonnement met Netflix en Videoland. Ik weet niet wat er hier is gebeurd, maar Netflix heeft nu zelf geld van de bankrekening afgeschreven. En ik zie Netflix weer actief in mijn Odido, maar Videoland niet. 
De betaling is gestorneerd. Ik hoop dat het hierbij ophoudt, anders mogen jullie het verder oplossen met Netflix. En ik kan Videoland niet zelf activeren, want dan moet ik €9,99 erbij gaan betalen, terwijl ik dat al in mijn bundel heb. 

Ik zit in een andere tijdzone en hoop dat jullie dit zo kunnen fixen. Bellen gaat even niet.

Vriendelijke groet.

 

 

 

Beste antwoord door eric

Klantvoordeel is als je een Odido vaste internet verbinding in Nederland en een mobiel abonnement van Odido hebt. Is dit nog steeds het geval? Kijk in my-odido of je internet abonnement nog steeds actief is.

Bekijk origineel

6 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9045 reacties
  • Antwoord
  • 4 mei 2024

Klantvoordeel is als je een Odido vaste internet verbinding in Nederland en een mobiel abonnement van Odido hebt. Is dit nog steeds het geval? Kijk in my-odido of je internet abonnement nog steeds actief is.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 4 mei 2024

Ik heb al jaren een telefoonabonnement. Jullie hebben afgelopen dinsdagavond 30 april opeens is aangepast en geprobeerd terug te draaien, maar blijkbaar is het niet zoals het was.


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9045 reacties
  • 4 mei 2024

Er is geen jullie,  je praat hier met andere klanten. 

Wat staan er precies voor abonnementen als je inlogt in my-odido?


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 16 mei 2024

Ohww Oepss, ben nieuw hier zoals je merkt. Ik heb een telefoon abonnement Unlimited & entertainment, netflix met upgrade en videoland. Ik zie dat ook staan in mijnOdido. 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 16 mei 2024

Mobiel abonnement bedoel ik


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Shabhug, tof dat je al jaren bij ons zit met je mobiele abonnement! Heb je naast je eigen mobiele abonnement nog een ander abonnement op jouw adres? Ik zie geen Internet + TV abonnement, maar wellicht een ander mobiel abonnement? Zo ja, zet dit andere 06-nummer dan even in je profiel onder Klantnummer. Dan kijk ik graag met je mee! đŸ˜„


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen