Je Internet + TV abonnement toevoegen…….enz enz….. en weer
Account extra beveiligen
Beveilig je account…… enz enz ….. en weer
Ik blijf in deze vicieuze cirkel en het koppelen lukt dus niet, wat is hier aan de hand ? Kan hier iemand hulp bieden
Alvast bedankt,
Rob
Beste antwoord door ArBie
Marciano van Odido schreef:
Hoi Arbie, sorry voor de late reactie. Het is erg druk en elke keer als er een nieuwe reactie in je topic komt, schuift 'ie weer naar beneden, vandaar. Ik heb mijn collega van Internet + TV ernaar laten kijken en we zien niet waarom je zou vast blijven hangen op 2FA, aangezien je abonnement er nog niet in staat. Ik heb daarom het Mijn Odido account volledig verwijderd. Geef het systeem 15 minuten de tijd en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw acount aan te maken je abonnement(en) te koppelen. Start eerst eens met Internet + TV. Ik hoor graag of het dan wel werkt! Daarna kan je uiteraard Mobiel ook koppelen.
Ik weet niet of er ergens iemand stiekem aan de knopen heeft zitten draaien (dan wil ik deze bij deze hartelijk danken) want het is nu zoals ik het wil hebben …. de koppeling is gelukt en beide abo's staan in mijn account zonder gekke 2FA randverschijnselen. Of zou het toch komen doordat het systeem even rust moest hebben na mijn laatste bewerking. Eindelijk ik ben blij, dank voor de hulp hoe en waarmee dan ook 🙋‍♂️
Hoi @ArBie, goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder bij het koppelen van jouw accounts in Mijn Odido!
Wil je in jouw community profiel op de community je 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan is de verificatie compleet en kan ik gelijk voor je aan de slag!
Voor zover ik kan zien komt mijn naam op mijn id niet overeen met mijn mobiel en thuis abonnement en gok ik dat bij mij daar het probleem in zit en misschien bij jou ook?
@ArBie Dank je wel voor het invullen van de benodigde gegevens. Ik help je graag verder, zodat je toegang hebt tot jouw Mijn Odido omgeving!
Ik ben direct gaan kijken en zie dat de gegevens niet overeen kwamen met je mobiele abonnement. Dit heb ik meteen aangepast. Wil je nogmaals proberen je abonnementen te koppelen? Ik weet zeker dat het nu moet lukken!
​Hi @ArBie , ontzettend bedankt voor de screenshots, ik heb het laatste screenshot voor je verwijderd, omdat hierin jouw e-mailadres helemaal zichtbaar was. Voor welke optie kies je als je de 2FA keuze maakt? Zou je eens willen proberen om de andere optie te kiezen, om te kijken of je hiermee wel verder komt? Mocht dit ook niet werken, laat het me dan weten. Ik wil dit dan graag voor je doorzetten naar mijn collega's van de technische dienst!
Bedankt voor het verwijderen van de screenshot (zag het te laat toen het was het al gepubliceerd)
Ik had het al een keer met de Authenticathor geprobeerd maar dat gaf het zelfde resultaat.
Kreeg vandaag een mailtje met de veel belovende tekst “Je eerste Odido factuur voor thuis” met een link “factuur bekijken“ Na het klikken kreeg ik ook weer bij het inloggen de opdracht veiliger in te loggen en heb toen nog een Authenticathor code aangemaakt, Na het gebruik van de opgegeven 6 cijfers gaf hij aan dat het fout was. Toen de oude nog een gebruikt (you never know) ook een foutmelding de nieuwe nog eens gebruikt en nog steeds fout. Resultaat is nu dat mijn ODDO kompleet geblokeerd is. Lijkt me het beste dat ik alles afmeld en een nieuw account aanmaak, is dat een idee misschien ?
Haal mijn Mijn ODIDO account maar weg zodat mijn email adres weer vrij is, dan maak ik wel een compleet nieuw account aan, scheelt een hoop ellende, tijd en her en weer getyp.
Hoi ArBie, fijn dat je in ieder geval toegang hebt tot het mobiele gedeelte! @Tommie van Odido zou jij nog 1 keer willen meekijken voor Internet + TV? Mocht je er niet uitkomen, dan kunnen we altijd nog proberen om het account te verwijderen of een case door te zetten.
Hoi ArBie, fijn dat je in ieder geval toegang hebt tot het mobiele gedeelte! @Tommie van Odido zou jij nog 1 keer willen meekijken voor Internet + TV? Mocht je er niet uitkomen, dan kunnen we altijd nog proberen om het account te verwijderen of een case door te zetten.
Heb het nog een paar keer geprobeerd maar kom telkens op de 2FA/SMS pagina terecht waar ik dan een mijn vicieuze cirkel terecht kom. Dus een koppeling lukt nog steeds niet.
@Cristien De Huisregels doorgenomen, helemaal mee eens en zeker te respecteren. Maar als je na 5 dagen geen reactie meer ziet hoe schudt je dan respectvol de community weer wakker ? Ik wou gewoon eens na 10 dagen in het forum (en enkele dagen al ervoor zelf klungelen) eindelijk een oplossing voor mijn probleem zien.
Hoi Arbie, sorry voor de late reactie. Het is erg druk en elke keer als er een nieuwe reactie in je topic komt, schuift 'ie weer naar beneden, vandaar. Ik heb mijn collega van Internet + TV ernaar laten kijken en we zien niet waarom je zou vast blijven hangen op 2FA, aangezien je abonnement er nog niet in staat. Ik heb daarom het Mijn Odido account volledig verwijderd. Geef het systeem 15 minuten de tijd en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw acount aan te maken je abonnement(en) te koppelen. Start eerst eens met Internet + TV. Ik hoor graag of het dan wel werkt! Daarna kan je uiteraard Mobiel ook koppelen.
Ik heb precies gedaan hoe je het hebt beschreven. Account aangemaakt TV-Internet aangemeld, staat in mijn account, ga o6 toevoegen, kom ik weer in het 2FA verhaal terecht, gelukt geeft hij aan, ga naar mijn account zie ik dit
en ik zit weer in de vicieuze cirkel waar ik niet uitkom. Het zelfde probleem. Verzoek mijn account nog een keer te verwijderen. Maak ik nog een keer een nieuw account aan met alleen TV-internet laat het even rusten en voeg dan iets later mijn 06 toe (niet direkt) .
Hoi Arbie, sorry voor de late reactie. Het is erg druk en elke keer als er een nieuwe reactie in je topic komt, schuift 'ie weer naar beneden, vandaar. Ik heb mijn collega van Internet + TV ernaar laten kijken en we zien niet waarom je zou vast blijven hangen op 2FA, aangezien je abonnement er nog niet in staat. Ik heb daarom het Mijn Odido account volledig verwijderd. Geef het systeem 15 minuten de tijd en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw acount aan te maken je abonnement(en) te koppelen. Start eerst eens met Internet + TV. Ik hoor graag of het dan wel werkt! Daarna kan je uiteraard Mobiel ook koppelen.
Ik weet niet of er ergens iemand stiekem aan de knopen heeft zitten draaien (dan wil ik deze bij deze hartelijk danken) want het is nu zoals ik het wil hebben …. de koppeling is gelukt en beide abo's staan in mijn account zonder gekke 2FA randverschijnselen. Of zou het toch komen doordat het systeem even rust moest hebben na mijn laatste bewerking. Eindelijk ik ben blij, dank voor de hulp hoe en waarmee dan ook 🙋‍♂️
Hallo @ArBie, fijn dat het is gelukt en dat alles nu correct staat in je account. Namens mijn collega's: geen dank en graag gedaan! Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.