Ik heb het prepaid SIM kaartje + nummer eindigend op 003 van iemand overgenomen die dit nummer niet meer gebruikte. De adresgegevens zullen daarom nog niet overeenkomen met die van mijzelf, zoals opgeslagen voor mijn âInternet + Vast Bellenâ abonnement.
Willen jullie die gegevens kopiĂ«ren naar het genoemde prepaid nummer, zodat ik het kan koppelen aan âmijn Odidoâ? Alvast bedankt.
Groet,
Tobias.
Beste antwoord door Toop
Marciano van Odido schreef:
Hi Tobias, daar was ik al bang voor. Het is inderdaad niet makkelijk om 'simpelwegâ een PrePaid van iemand over te nemen, omdat deze in het systeem wel op allerlei gegevens van de originele eigenaar staat, zoals in dit geval het e-mailadres/Mijn Odido-account en het adres. Wellicht is de beste optie om een nieuwe PrePaid aan vragen en desnoods Nummerbehoud aan te vragen als je het nummer graag wil behouden.
Ik hoop dat dit een makkelijkere optie voor jullie is! đ
Voor de toekomst is een nieuw SIM kaartje misschien inderdaad een makkelijkere optie.
Maar ik denk dat ik eerst terug moet naar waarom ik dit prepaid nummer eigenlijk wilde koppelen: ik wil namelijk op kunnen vragen wat de geldigheidsduur is van het beltegoed. Het is me alleen gelukt om via 1144 (SMS) of 1244 (bellen) de hoogte van dat beltegoed op te vragen. Maar voor meer details word ik doorverwezen naar MijnOdido, waar ik dus niks aan heb đ. Is er echter toch een andere manier?
Hoi Tobias, tof dat je zowel Internet + Vast Bellen als PrePaid bij ons hebt! Zet even het 06-nummer in je profiel onder Klantnummer. Dan kijk ik graag met je mee! đ
Hi Toop, bedankt voor het toevoegen van je 06-nummer! Geen probleem hoor, normaal gesproken is het voor dit klantnummer, maar we gebruiken hem ook vaak voor mobiele nummers.
Ik zie dat er nog een Mijn Odido-account bestaat op het e-mailadres j***7@outlook.com. Ik gok dat dit de oude gebruiker is? Zij zou het adres alvast kunnen wijzigen door in te loggen op Mijn Odido. Anders kan ik het ook voor je doen. Maar dan moeten we een extra controle doen. Ik heb je zojuist per SMS een verificatiecode gestuurd. Geef je die hier aan me door? Dan ga ik voor je aan de slag! đ
Goedemorgen Tobias, bedankt voor de verificatiecode! Het gaat toch iets lastiger dan verwacht. Het PrePaid nummer staat in het systeem gekoppeld aan het e-mailadres van je vriendin, en dat e-mailadres staat gekoppeld aan Mijn Odido voor haar andere abonnementen. Ik kan hem daarom niet zomaar verwijderen (zij zou dan contact met ons moeten opnemen om goedkeuring te geven). Ik heb wel het adres van de PrePaid gewijzigd naar jouw adres. Probeer nog eens PrePaid toe te voegen aan jouw Mijn Odido-account. Ik ben benieuwd of het lukt of welke foutmelding je ontvangt.
Hi Tobias, daar was ik al bang voor. Het is inderdaad niet makkelijk om 'simpelwegâ een PrePaid van iemand over te nemen, omdat deze in het systeem wel op allerlei gegevens van de originele eigenaar staat, zoals in dit geval het e-mailadres/Mijn Odido-account en het adres. Wellicht is de beste optie om een nieuwe PrePaid aan vragen en desnoods Nummerbehoud aan te vragen als je het nummer graag wil behouden.
Hi Tobias, daar was ik al bang voor. Het is inderdaad niet makkelijk om 'simpelwegâ een PrePaid van iemand over te nemen, omdat deze in het systeem wel op allerlei gegevens van de originele eigenaar staat, zoals in dit geval het e-mailadres/Mijn Odido-account en het adres. Wellicht is de beste optie om een nieuwe PrePaid aan vragen en desnoods Nummerbehoud aan te vragen als je het nummer graag wil behouden.
Ik hoop dat dit een makkelijkere optie voor jullie is! đ
Voor de toekomst is een nieuw SIM kaartje misschien inderdaad een makkelijkere optie.
Maar ik denk dat ik eerst terug moet naar waarom ik dit prepaid nummer eigenlijk wilde koppelen: ik wil namelijk op kunnen vragen wat de geldigheidsduur is van het beltegoed. Het is me alleen gelukt om via 1144 (SMS) of 1244 (bellen) de hoogte van dat beltegoed op te vragen. Maar voor meer details word ik doorverwezen naar MijnOdido, waar ik dus niks aan heb đ. Is er echter toch een andere manier?
Hi Toop, er zit geen einddatum op je beltegoed. Deze blijft onbeperkt geldig. Mits je minimaal 1x per half jaar actief gebruikmaakt van je PrePaid. Mocht je een bundel kopen, dan ontvang je per SMS informatie over de bundel en daarbij ook hoelang deze geldig is. Dit kan per bundel verschillen, maar meestal is dit 30 dagen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.