Nora van Odido schreef:
Hi @Gerrit1991, ik wil je van harte welkom heten op de community! đ Ik heb dit gelijk voor je uitgezocht en ik geef je graag meer uitleg over de reden waarom het niet lukt om dit abonnement te koppelen aan het bestaande account. Ik zie dat beide abonnementen op verschillende namen staan. Om de abonnementen aan hetzelfde account te kunnen koppelen, horen de namen gelijk te staan. Wat je wel kan doen, is een heel nieuw account aanmaken voor het Internet abonnement op een ander e-mailadres. Vervolgens kan je in de Mijn Odido app naar de optie "Meerâ gaan en hier kiezen voor âWissel van gebruikerâ. Zo kan je het tweede account toevoegen in dezelfde app en kan je alsnog gemakkelijk beide abonnementen inzien! Laat je het me weten als het gelukt is?
Bedankt voor je snelle antwoord @Nora van Odido
Het is gelukt! Nu heb ik inderdaad 2 accounts.
Het is op zich prima, maar is het mogelijk om de naam aan te passen en dan samen te voegen?