Skip to main content
Beantwoord

Internet Abonnement toevoegen aan account

  • 9 juli 2024
  • 5 reacties
  • 298 Bekeken

Goedemorgen! 

Ik heb een account met daarin mijn mobiele telefoon abonnement. Wij hebben echter ook een Internet Thuis abonnement. Deze kan ik niet toevoegen aan mijn account. De facturen krijg ik op hetzelfde email adres. 

Verder krijg ik de melding dat er geen actieve abonnementen zijn op ons adres als ik dat invoer. 

Kan iemand mij helpen?

Met vriendelijke groet,

Gerrit

Beste antwoord door Gerrit1991

Nora van Odido schreef:

Hi @Gerrit1991, ik wil je van harte welkom heten op de community! 😄 Ik heb dit gelijk voor je uitgezocht en ik geef je graag meer uitleg over de reden waarom het niet lukt om dit abonnement te koppelen aan het bestaande account. Ik zie dat beide abonnementen op verschillende namen staan. Om de abonnementen aan hetzelfde account te kunnen koppelen, horen de namen gelijk te staan. Wat je wel kan doen, is een heel nieuw account aanmaken voor het Internet abonnement op een ander e-mailadres. Vervolgens kan je in de Mijn Odido app naar de optie "Meer” gaan en hier kiezen voor “Wissel van gebruiker”. Zo kan je het tweede account toevoegen in dezelfde app en kan je alsnog gemakkelijk beide abonnementen inzien! Laat je het me weten als het gelukt is? 

 

Bedankt voor je snelle antwoord @Nora van Odido

Het is gelukt! Nu heb ik inderdaad 2 accounts. 

Het is op zich prima, maar is het mogelijk om de naam aan te passen en dan samen te voegen? 

Bekijk origineel

5 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1635 reacties
  • 9 juli 2024

Hi @Gerrit1991, ik wil je van harte welkom heten op de community! 😄 Ik heb dit gelijk voor je uitgezocht en ik geef je graag meer uitleg over de reden waarom het niet lukt om dit abonnement te koppelen aan het bestaande account. Ik zie dat beide abonnementen op verschillende namen staan. Om de abonnementen aan hetzelfde account te kunnen koppelen, horen de namen gelijk te staan. Wat je wel kan doen, is een heel nieuw account aanmaken voor het Internet abonnement op een ander e-mailadres. Vervolgens kan je in de Mijn Odido app naar de optie "Meer” gaan en hier kiezen voor “Wissel van gebruiker”. Zo kan je het tweede account toevoegen in dezelfde app en kan je alsnog gemakkelijk beide abonnementen inzien! Laat je het me weten als het gelukt is? 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 9 juli 2024
Nora van Odido schreef:

Hi @Gerrit1991, ik wil je van harte welkom heten op de community! 😄 Ik heb dit gelijk voor je uitgezocht en ik geef je graag meer uitleg over de reden waarom het niet lukt om dit abonnement te koppelen aan het bestaande account. Ik zie dat beide abonnementen op verschillende namen staan. Om de abonnementen aan hetzelfde account te kunnen koppelen, horen de namen gelijk te staan. Wat je wel kan doen, is een heel nieuw account aanmaken voor het Internet abonnement op een ander e-mailadres. Vervolgens kan je in de Mijn Odido app naar de optie "Meer” gaan en hier kiezen voor “Wissel van gebruiker”. Zo kan je het tweede account toevoegen in dezelfde app en kan je alsnog gemakkelijk beide abonnementen inzien! Laat je het me weten als het gelukt is? 

 

Bedankt voor je snelle antwoord @Nora van Odido

Het is gelukt! Nu heb ik inderdaad 2 accounts. 

Het is op zich prima, maar is het mogelijk om de naam aan te passen en dan samen te voegen? 


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Gerrit, graag gedaan namens Nora en fijn dat het is gelukt met het aanmaken van de 2 Mijn Odido-accounts! Het is zeker mogelijk om beide abonnementen op dezelfde naam te zetten. Daarvoor is contractovername nodig. Wil je dat het mobiele abonnement op dezelfde naam komt als voor het Internet + TV abonnement? Dan kan je de stappen op deze pagina volgen: Contractovername | Odido

Wil je dat het Internet + TV abonnement op dezelfde naam komt als voor het mobiele abonnement? Dan kan je contractovername per mail als volgt opvragen:

Stuur een mail naar internet.service@odido.nl met:

  • Kopie legitimatie van de oude en nieuwe contractant
  • Kopie bankpas van de oude en de nieuwe contractant
  • Een geschreven verklaring met handtekening van de oude en nieuwe contractant
  • De contactgegevens van de nieuwe contractant (mobiele telefoonnummer en e-mailadres)

Zodra de contractovername voltooid is, zal 1 bestaand Mijn Odido-account verwijderd moeten worden, zodat je beide abonnementen in het andere account kan koppelen. Laat je het ons weten waar je voor kiest en of het is gelukt? We horen het graag van je! đŸ˜„


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 12 juli 2024

Hi Marciano, bedankt voor de uitgebreide uitleg. Had niet verwacht dat er een contract overname moest plaatsvinden, dus dan laat ik het bij de oplossing van Nora. Bedankt voor de hulp! 


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi Gerrit, geen dank en dat is helemaal goed. Voor nu alvast een heel fijn weekend!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen