Skip to main content
Beantwoord

Inloggen Mijn Odido

• 7 februari 2025
  • 5 reacties
  • 131 Bekeken

ik proberen om te odido inloggen maar lukt het komt elke keer Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? kan iemand alstublieft mijn helpen

Mijn telefoonnummer : XXXX [Mod edit: telefoonnummer verwijderd]

Beste antwoord door Randykaran1975

Pharwin van Odido schreef:

Goedemorgen ​@Randykaran1975, ik heb gelijk gekeken en ik zie dat er nog een oud account gekoppeld staat aan je mobiele abonnement. Vandaar dat je ook deze melding te zien krijgt. Ik heb zojuist het account voor je verwijderd. Het zou nu moeten lukken om je abonnement te koppelen! 

Laat je even weten of het is gelukt? We horen het graag van je!

Hoi Goedemorgen 

Hartelijk bedankt hij doet wel nu 💪🏻💪🏻❤️❤️😜😜 we hebben 4 ODIDO abonnements en binnenkort komt huis internet ook 😄😎

I really appreciate that 🙏🏻 

Greetings from Sarbjit Singh 

Bekijk origineel

5 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1635 reacties
  • 11 februari 2025

Hi ​@Randykaran1975, ik kan me goed voorstellen dat je graag wil inloggen in jouw Mijn Odido account. Ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie inderdaad dat er al een account is voor jouw telefoonnummer. Je kan hiervoor inloggen met hetzelfde e-mailadres wat je ook op de community gebruikt. Mocht je jouw wachtwoord niet meer weten, dan kan je deze hier opvragen. Laat je het me weten als het is gelukt? 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 12 februari 2025

Hoi Nora 

Goedenavond 

Abonnement toevoegen lukt het niet? Elke keer wanneer ik proberen om koppelen krijg zelf de melding (((Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw)))

Ik had Tele2 abonnement meer dan 12 jaar en gebruik app ook,, het was makkelijk voor via app betalen en mijn dingen opletten,, ODIDO app gewoon irritant 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Randykaran1975, ik heb gelijk gekeken en ik zie dat er nog een oud account gekoppeld staat aan je mobiele abonnement. Vandaar dat je ook deze melding te zien krijgt. Ik heb zojuist het account voor je verwijderd. Het zou nu moeten lukken om je abonnement te koppelen! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 13 februari 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hoi Goedemorgen 

Hartelijk bedankt hij doet wel nu 💪🏻💪🏻❤️❤️😜😜 we hebben 4 ODIDO abonnements en binnenkort komt huis internet ook 😄😎

I really appreciate that 🙏🏻 

Greetings from Sarbjit Singh 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Randykaran1975 Fijn dat het is gelukt, geen dank en graag gedaan! Wat leuk dat jullie al 4 Odido abonnementen bij ons hebben en ook hebben gekozen voor Internet, daar zijn we erg blij mee! Als we nog iets anders voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Ik wens jullie alvast heel veel plezier met jullie internet! 😄

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen