Skip to main content
Beantwoord

Geen sms code om in te loggen.

• March 3, 2026
  • 8 reacties
  • 289 Bekeken

Wat is er weer aan de hand met dat pokke Odido? Ik probeer de hele dag al in te loggen en krijg geen enkele sms. Nou ja, er kwam er eentje binnen. Inlogpoging om 14:00 uur, sms pas om 15:24 uur binnen. 🤣 Dit slaat nergens op!

Beste antwoord door soepkip67

Hallo ​@feel_x ,

Dit kan zijn omdat er gisteren een storing in het netwerk was.

Lukt het vandaag wel?

8 reacties

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+11
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • March 4, 2026

Hallo ​@feel_x ,

Dit kan zijn omdat er gisteren een storing in het netwerk was.

Lukt het vandaag wel?

• Auteur
  • is een Master Poster
  • March 4, 2026

Tja... jammer dat ze gisteren niet op de hoofdpagina hebben gemeld dat er een storing is.

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+11
  • Odido Superuser
  • March 4, 2026

Hallo ​@feel_x ,

Dat hadden ze wel, bovenaan de pagina stond een blauwe balk(deze was klikbaar) met de vermelding netwerk storing of iets in deze trend.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • March 4, 2026

In de mobiele versie heb ik zo'n melding niet gezien. 

• is een Top Poster
  • March 6, 2026

Wanneer wordt het opgelost dan? Want het werkt al dagen niet, dat ik niet kan inloggen met die verrekte 2fa sms die ik niet krijg.

• is een Top Poster
  • March 7, 2026

Inmiddels werkt het nu weer. Kreeg ineens shitload aan codes binnen. Op de app moest ik wel zorgen dat het scherm aan bleef, anders krijg je weer de beginscherm van de app.

• Doet lekker mee
  • March 9, 2026

Ik krijg ook geen sms codes binnen, niet om in te loggen, en ook niet voor de aanvraag van die f-secure virusscanner

Sms'je verstuurd naar mezelf komt wel aan

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Stefan63 , ik zie dat je ook je eigen topic had geopend en dat je daar hebt aangegeven dat ze weer binnenkomen. Bedankt voor het laten weten!