Skip to main content
Beantwoord

Waarom komen sms berichten niet binnen ?

• March 9, 2026
  • 7 reacties
  • 169 Bekeken

Ik krijg geen sms codes binnen, niet om in te loggen, en ook niet voor de aanvraag van die f-secure virusscanner

Sms'je verstuurd naar mezelf komt wel aan

[Moderator update 21-08-2026] Per 30 augustus kan je niet meer kosteloos het digitale veiligheidspakket van F-Secure activeren. Lees meer info op: https://www.odido.nl/veiligheid/f-secure]

Beste antwoord door Stefan63

Nou, eindelijk opgelost  :)

Het bleek dat op de een of andere manier de berichten van odido in de spam sms map kwamen

Dat is inmiddels opgelost en de sms berichten komen weer binnen

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • March 9, 2026

Hallo ​@Stefan63 

Hier komen ze wel binnen. Kan je het later nog eens proberen? Waarschijnlijk blijven ze ergens hangen.

Speelt dit al langer of sinds vandaag?

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • March 9, 2026

Dat speelt al weken, en ook de codes van vanmorgen en gisteren komen nog steeds niet binnen

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • March 9, 2026

GSM gereboot

Opnieuw proberen in te loggen op mijn odido

En maar weer wachten op de sms code die niet komt ….

En ik merk nu dat ik ook niet meer in de odido app kan komen, hetzelfde probleem …..

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • Antwoord
  • March 9, 2026

Nou, eindelijk opgelost  :)

Het bleek dat op de een of andere manier de berichten van odido in de spam sms map kwamen

Dat is inmiddels opgelost en de sms berichten komen weer binnen

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Stefan, superfijn dat de sms'jes nu weer goed binnenkomen en bedankt voor het laten weten. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De community is er voor je!

• heeft eerste post geplaatst
  • March 10, 2026

nav bovenstaand bericht heb ik mijn spam-berichten nagekeken, maar tot op heden geen reactie op mijn sms voor de compensatie….

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • March 10, 2026

nav bovenstaand bericht heb ik mijn spam-berichten nagekeken, maar tot op heden geen reactie op mijn sms voor de compensatie….

Goedemiddag ​@Lies-beth Maak even een eigen topic met uitleg wat er mis gaat.

Vraag ook in je omgeving of ze je een sms willen sturen om te kijken of die wel binnen komen.