Skip to main content
Beantwoord

Foutmelding bij koppelen Tablet-simkaart aan Mijn Odido

• 24 februari 2025
  • 9 reacties
  • 59 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Hoi,

ik heb vandaag mijn SIMkaart opgehaald voor een tablet, en probeer deze te koppelen in “Mijn Odido”.

In de app op de telefoon krijg ik zelfs de melding dat er een abonnement “klaar staat om te koppelen”. Als ik echter probeer te koppelen, zowel op de telefoon als op de website, krijg ik een foutmelding.

Kunt u dit aub oplossen?

alvast hartelijk dank

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@Fonv dank voor de toelichting! Het lijkt op een technisch issue vanuit onze kant, mijn excuses hiervoor. Ik heb direct een case voor je doorgezet naar onze technische afdeling. Het referentienummer is: 76445950. De verwerkingstijd is momenteel maximaal 14 dagen, wegens de drukte. Het zou best kunnen dat het binnen een paar dagen wordt opgepakt, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren, voordat je een terugkoppeling ontvangt. Dit zal telefonisch of per mail zijn. Ze zullen er alles aan doen om het zo snel mogelijk voor je op te lossen!

Ik mis alleen nog het 06-nummer waarop je bereikbaar bent. Zou je die in een privébericht naar mij willen sturen? Of in je profiel vermelden? Dan kan ik dit vermelden in de case, zodat ze je telefonisch op de hoogte kunnen stellen wanneer een oplossing bekend is. 

Ik zie je reactie graag tegemoet! 

Bekijk origineel

9 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@Fonv wat leuk dat je hebt gekozen voor een tablet abonnement! Wel zo fijn als je deze ook kunt koppelen in je account, laten we samen naar een oplossing kijken! Krijg je deze melding alleen via de app? Kun je het proberen te koppelen via een browser/laptop om te kijken of het dan wel lukt? Zo niet, dan ontvang ik graag een screenshot van de foutmelding. 

Kun je het 097-nummer vermelden in je profiel samen met je volledige naam, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel? Dan kijk ik direct met je mee of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 25 februari 2025

Ik heb de gegevens ingevuld, als u zou kunnen meekijken, heel graag.

Bijgevoegd de foutmelding die ik op de website krijg:

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Fonv geen probleem, dat doe ik graag voor je! Dank voor het delen van de screenshot en het invullen van je profielgegevens. Ik heb gelijk gekeken en ik zie bij je mobiele abonnement geen account. Wel zie ik dat je een actieve account hebt bij je Internet + TV abonnement, maar kan het kloppen dat je abonnement niet meer actief is? Ik zie alleen dat de naam bij je Internet + TV abonnement en je tabletabonnement niet overeenkomt. Omdat je account nog gekoppeld staat aan je Internet + TV abonnement en je een tablet abonnement probeert te koppelen, krijg je vermoedelijk deze foutmelding te zien. Om beide abonnementen in 1 account te koppelen, dient de naam, adresgegevens en geboortedatum overeen te komen bij beide abonnement. Nu zie ik dat alleen de naam niet overeenkomt. 

Klopt het dat je Internet + TV abonnement niet meer actief is? Kan ik in dit geval het account voor je verwijderen? Dan kun je daarna een nieuw account aanmaken via onze website en daarna zou het moeten lukken om je tabetabonnement te kunnen koppelen. 

Ik hoor het graag van je! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 26 februari 2025

Hoi, Internet+TV is inderdaad niet meer actief, maar ik zit nog in de retour van modem, dus zou daar graag het overzicht niet van verliezen.

Ik zie dat er een voorletter mist in het voormalig abonnement, kan dat bijvoorbeeld gecorrigeerd worden om toevoegen wel mogelijk te maken?

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@Fonv, ah helder! Dat begrijp ik heel goed. Wel ben ik bang dat de naam bij je Internet + TV abonnement niet gewijzigd kan worden, omdat het abonnement niet meer actief is. Ik heb het zojuist geprobeerd te wijzigen en ik zie dat het niet mogelijk is. Ik heb daarom de naam bij je tabletabonnement gewijzigd. De extra letter heb ik zojuist verwijderd. De naam, adresgegegvens en geboortedatum komen nu bij beide abonnementen overeen. Kun je het nu proberen toe te voegen? Het zou moeten lukken! 

Ik hoor graag van je of het is gelukt. Zo niet, dan verneem ik graag wat voor melding je precies te zien krijgt! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 27 februari 2025

Hoi, ik heb het nu nogmaals geprobeerd, maar ik blijf dezelfde foutmelding krijgen. Het is nog steeds dezelfde foutmelding als in het screenshot die ik al had gepost.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3842 reacties
  • Antwoord
  • 28 februari 2025

Hi ​@Fonv dank voor de toelichting! Het lijkt op een technisch issue vanuit onze kant, mijn excuses hiervoor. Ik heb direct een case voor je doorgezet naar onze technische afdeling. Het referentienummer is: 76445950. De verwerkingstijd is momenteel maximaal 14 dagen, wegens de drukte. Het zou best kunnen dat het binnen een paar dagen wordt opgepakt, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren, voordat je een terugkoppeling ontvangt. Dit zal telefonisch of per mail zijn. Ze zullen er alles aan doen om het zo snel mogelijk voor je op te lossen!

Ik mis alleen nog het 06-nummer waarop je bereikbaar bent. Zou je die in een privébericht naar mij willen sturen? Of in je profiel vermelden? Dan kan ik dit vermelden in de case, zodat ze je telefonisch op de hoogte kunnen stellen wanneer een oplossing bekend is. 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 28 februari 2025

Ik heb mijn telefoonnummer toegevoegd in het “info voor moderator” veld

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Fonv, ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Dank voor het vermelden van je telefoonnummer in je profiel. Ik heb deze direct toegevoegd aan de case, zoda ze je kunnen bellen wanneer er een oplossing bekend is! 

Mocht je in de tussntijd nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten. Ik ben er voor je! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen