Skip to main content
Beantwoord

Account(s) verwijderen

Hi,

Zouden jullie zowel het ‘’mijn odido’’ als het ‘’odido community’’ account kunnen verwijderen voor mij? Ik ben geen klant meer dus heb het account niet meer nodig. Ik kon geen knop vinden om dit zelf te doen. Alvast bedankt!

Nick

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hey ​@nvdr zeer begrijpelijk dat je accounts niet meer nodig zijn, aangezien je geen klant meer bij ons bent. We zullen je missen! Geen zorgen, ik kan zowel je Mijn Odido account als je Community account verwijderen. Om dit te kunnen doen, heb ik wel eerst nog een aantal gegevens van je nodig. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Als alle gegevens overeenkomen met wat er in ons systeem bekend is, zal ik je accounts verwijderen! Houd er wel rekening mee dat je naam op onze Community wordt aangeduid als '’Anonyumous'’, zodat anderen kunnen zien dat het door ons is opgelost en ze weten waar ze moeten zijn (mits ze dezelfde vraag hebben). 

Ik zie je reactie graag tegemoet! 

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3429 reacties
  • Antwoord
  • 24 maart 2025

Hey ​@nvdr zeer begrijpelijk dat je accounts niet meer nodig zijn, aangezien je geen klant meer bij ons bent. We zullen je missen! Geen zorgen, ik kan zowel je Mijn Odido account als je Community account verwijderen. Om dit te kunnen doen, heb ik wel eerst nog een aantal gegevens van je nodig. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Als alle gegevens overeenkomen met wat er in ons systeem bekend is, zal ik je accounts verwijderen! Houd er wel rekening mee dat je naam op onze Community wordt aangeduid als '’Anonyumous'’, zodat anderen kunnen zien dat het door ons is opgelost en ze weten waar ze moeten zijn (mits ze dezelfde vraag hebben). 

Ik zie je reactie graag tegemoet! 

• 0 reacties
  • 24 maart 2025

Hi Pharwin,

Ik heb de gegevens ingevuld.

Nick

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@nvdr dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik zie dat de gegevens netjes overeenkomen. Ik heb direct je Mijn Odido account verwijderd. Ik zal voor nu ook je Community account verwijderen. Mocht je nog andere vragen hebben, voel je vrij om gerust een nieuw account aan te maken en een topic te starten of een reactie te plaatsen. Onze Community staat voor je klaar! 

Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen