Skip to main content

Beste, 

Afgelopen week is mijn aanvraag voor een abonnement telefonisch geannuleerd en een nieuwe abonnement aangemaakt. Graag wil ik deze aanvraag / abonnement in mijn odido zien wat niet lukt, waarschijnlijk vanwege de eerste aanvraag.

Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen

Moet ik dit beter regelen via chat? De bot had me hierheen gestuurd om zaken geregeld te krijgen

Hoi Kixtart, van harte welkom op de Community! Sorry voor de late reactie. Jouw topic is ons volledig ontglipt. Ik wilde meteen met je meekijken, maar ik zie nu dat het nummer in je profiel een zakelijk abonnement is. Is het nieuwe abonnement ook een zakelijk abonnement? Bel dan met mijn collega's van de zakelijke klantenservice op 0800-7112 of neem contact op via een van deze kanalen. Gaat het om een particulier abonnement? Zet dan de juiste 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers in je profiel. Dan kijk ik graag met je mee! 😊

Hi,

Het is inmiddels gelukt via klantenservice via telefoon. Het account en abonnement was geen zakelijk account, dus ik weet niet wat hier fout is gelopen. Vanmorgen hebben ze per ongeluk mijn account verwijderd en via 2e belletje is er een nieuw account gemaakt. Hierin staat nu het Internet Abonnement goed gelukkig.

Reageer