Skip to main content

Ik zie dat deze vraag al erg vaak gesteld is, maar ik zie geen antwoorden.

omdat mijn verbruiksgegevens in de app niet goed werden weergegeven (andere gegevens in de app ten opzichte van de website) heb ik mijn mobiel account losgekoppeld van die van mijn vrouw. Nu probeer ik mijn nummer in een gebruikersnaam te koppelen, maar dit geeft een foutmelding na het invoeren van de veiligheidscode. Ook het toevoegen onder de oorspronkelijke gebruikersnaam werkt niet. Wat moet ik doen?

Hi @Papadeeh 

Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag ook de mobiele nummers die je probeert te koppelen. Let wel op dat de abonnementen op dezelfde naam moeten staan als je die probeert te koppelen. Dit controleren we via voorletters, geboortedatum en postcode + huisnummer te vergelijken van het te koppelen nummer. Als ze niet overeenkomen dan moet je aparte accounts aanmaken met aparte e-mailadressen. 

Ik hoor grag van je!

@Hajar van Odido ik heb dit probleem ook en op mijn topic wordt niet gereageerd. Krijg ook een foutmelding na de sms code. Dit is nu al ruim een maand. Hoe kunnen we dit oplossen?

Hi @karenvdb94, jouw topic stond inderdaad nog open! Ik heb er zojuist in gereageerd. Laten we daar verder praten en dan heb je binnen no time weer een werken account!

Reageer