Hoi Odido,
Ik probeer al een tijdje mijn internet + TV abonnement toe te voegen aan mijn account. Helaas lukt dit niet en krijg ik steeds een foutmelding.
Hierdoor kan ik mijn facturen etc niet inzien.
Hoi Odido,
Ik probeer al een tijdje mijn internet + TV abonnement toe te voegen aan mijn account. Helaas lukt dit niet en krijg ik steeds een foutmelding.
Hierdoor kan ik mijn facturen etc niet inzien.
Hoi Odido,
Ik probeer al een tijdje mijn internet + TV abonnement toe te voegen aan mijn account. Helaas lukt dit niet en krijg ik steeds een foutmelding.
Hierdoor kan ik mijn facturen etc niet inzien.
Hi Lennard, ik zie nu dat je ook je eigen topic hebt geopend. Ik heb zojuist in dit topic gereageerd: Toevoegen bestaand abonnement lukt niet | Odido community
Maar laten we het hier in je eigen topic centraal houden. Ik tag
Hoi Marciano,
Toen de monteur bij ons kwam aansluiten bleek het net nog niet doorgezet te zijn naar ons adres waardoor hij toen niks kon doen. Ook hadden we geen spullen thuisgestuurd gekregen vanuit Odido.
Hij heeft toen zelf apparatuur aangesloten op het binnenkomende glasvezel. Enkele dagen later hadden we ineens internet. Ook kunnen we nu via de app op de smarttv gebruik maken van reguliere tv-zenders.
Het lijkt er op dat de netwerkbeheerder niet aan ons heeft doorgegeven dat de patch is geplaatst en wij de diensten dus kunnen leveren. Hierdoor loopt de order niet door in het systeem, waardoor je nog geen toegang hebt tot jouw Mijn Odido omgeving.
Geen zorgen! Ik heb gelijk een ticket aangemaakt naar onze Fiber afdeling met het verzoek om navraag te doen bij de netwerkbeheerder.
Mocht ik in de tussentijd iets voor je kunnen betekenen, laat het mij dan weten. Ik sta altijd paraat om je verder te helpen!
Hallo Odido,
vandaag is de monteur langsgeweest en ik heb een mail gehad dat het abonnement is geactiveerd.
Ik kan helaas het abonnement nog niet toevoegen aan mijn account. Kunnen jullie helpen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.