Skip to main content

Hoi Odido,

Ik probeer al een tijdje mijn internet + TV abonnement toe te voegen aan mijn account. Helaas lukt dit niet en krijg ik steeds een foutmelding. 

Hierdoor kan ik mijn facturen etc niet inzien. 

Hoi Odido,

Ik probeer al een tijdje mijn internet + TV abonnement toe te voegen aan mijn account. Helaas lukt dit niet en krijg ik steeds een foutmelding. 

Hierdoor kan ik mijn facturen etc niet inzien. 

Hi Lennard, ik zie nu dat je ook je eigen topic hebt geopend. Ik heb zojuist in dit topic gereageerd: Toevoegen bestaand abonnement lukt niet | Odido community

Maar laten we het hier in je eigen topic centraal houden. Ik tag @Tommie van Odido en @Teresa van Odido ook hier even. Komt in ieder geval goed!

Hoi Marciano, 

Toen de monteur bij ons kwam aansluiten bleek het net nog niet doorgezet te zijn naar ons adres waardoor hij toen niks kon doen. Ook hadden we geen spullen thuisgestuurd gekregen vanuit Odido. 

Hij heeft toen zelf apparatuur aangesloten op het binnenkomende glasvezel. Enkele dagen later hadden we ineens internet. Ook kunnen we nu via de app op de smarttv gebruik maken van reguliere tv-zenders. 

@Lennard1995 Super fijn om te lezen dat je al van het internet kunt genieten! Ik ben direct het systeem ingedoken om uit te zoeken hoe het precies zit. 

Het lijkt er op dat de netwerkbeheerder niet aan ons heeft doorgegeven dat de patch is geplaatst en wij de diensten dus kunnen leveren. Hierdoor loopt de order niet door in het systeem, waardoor je nog geen toegang hebt tot jouw Mijn Odido omgeving.

Geen zorgen! Ik heb gelijk een ticket aangemaakt naar onze Fiber afdeling met het verzoek om navraag te doen bij de netwerkbeheerder. 

Mocht ik in de tussentijd iets voor je kunnen betekenen, laat het mij dan weten. Ik sta altijd paraat om je verder te helpen! 

@Teresa van Odido Ik krijg vanuit Guidion een verzoek om een afspraak in te plannen dat de monteur langs komt. Zou jij kunnen vertellen wat deze moet komen doen? We hebben geen spullen vanuit Odido thuisgestuurd gekregen. 

Hallo Odido,

vandaag is de monteur langsgeweest en ik heb een mail gehad dat het abonnement is geactiveerd. 

Ik kan helaas het abonnement nog niet toevoegen aan mijn account. Kunnen jullie helpen? 

Reageer