Skip to main content
Beantwoord

Abonnement koppelen en Klantvoordeel


Hi!

ik heb al een aantal keer gebeld, maar het lukt helaas nog steeds niet. de volgende issues heb ik :

  1. account koppelen aan app/mijn odido lukt niet (het scheen dat hij telkens denkt dat ik de oude bewoonster ben, dit zou gewijzigd worden), ik heb tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen.
  2. Ik kan daardoor het klantvoordeel niet toevoegen. Wordt mijn klantvoordeel wel verrekend in de facturatie? (Zie de 5€ korting ook niet op mn offerte staan) of hoe lees ik deze af in mijn eventuele factuur?

hoor het graag!

 

groet,

 

Eva 

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Eva, van harte welkom op de Community en tof dat je meerdere abonnementen hebt en gebruik wil maken van Klantvoordeel! Ik heb direct met je meegekeken en als ik het goed heb probeer je Internet + TV aan Mijn Odido te koppelen. Dit lukt inderdaad niet, omdat er nog een oud account op je e-mailadres staat (inactief Tele2 abonnement). Deze heb ik zojuist verwijderd. Over 30 minuten moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en Internet + TV toe te voegen.

Daarnaast heb je een mobiel abonnement van Ben. Deze kan je niet koppelen aan Mijn Odido. Deze kan je apart inzien via Ik Ben. Als het is gelukt om je abonnement(en) in je accounts te zetten, dan moet het ook lukken om je aan te melden voor Klantvoordeel. Via Ben kan dat hier en via Mijn Odido kan dit hier. De € 5 korting vind je daarna dan op je factuur.

Laat je het me weten of het is gelukt? đŸ˜„

Bekijk origineel

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Eva, van harte welkom op de Community en tof dat je meerdere abonnementen hebt en gebruik wil maken van Klantvoordeel! Ik heb direct met je meegekeken en als ik het goed heb probeer je Internet + TV aan Mijn Odido te koppelen. Dit lukt inderdaad niet, omdat er nog een oud account op je e-mailadres staat (inactief Tele2 abonnement). Deze heb ik zojuist verwijderd. Over 30 minuten moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en Internet + TV toe te voegen.

Daarnaast heb je een mobiel abonnement van Ben. Deze kan je niet koppelen aan Mijn Odido. Deze kan je apart inzien via Ik Ben. Als het is gelukt om je abonnement(en) in je accounts te zetten, dan moet het ook lukken om je aan te melden voor Klantvoordeel. Via Ben kan dat hier en via Mijn Odido kan dit hier. De € 5 korting vind je daarna dan op je factuur.

Laat je het me weten of het is gelukt? đŸ˜„


  • Auteur
  • Debutant
  • 2 reacties
  • 1 maart 2024

Hi! Dankjewel, ik ga het over een halfuurtje proberen en kom er dan bij je op terug!


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Eva, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Is het gelukt het koppelen en het activeren van Klantvoordeel? 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen