Hallo @MichielOH, goed dat je via deze weg contact met ons opneemt, ik help je graag verder hiermee! Ik heb gelijk even zitten zoeken op je e-mailadres en ik ben beide abonnementen van je tegengekomen. Echter, zie ik bij je mobiele abonnement, die eindigt op dit nummer ****261, een ander adres in ons systeem vermeld staan dan bij je Internet + TV abonnement. Je kunt deze direct wijzigen via je Mijn Odido account: www.odido.nl/my/gegevens naar hetzelfde adres als bij je Internet + TV abonnement. Ook zag ik deze naam X.X.X.X.X. bij je Internet + TV abonnement vermeld staan. Deze heb ik gelijk gewijzigd naar dezelfde naam als bij je mobiele abonnement. Als je ervoor kunt zorgen dat de adresgegevens overeenkomen bij beide abonnementen, kun je ze daarna toevoegen in één account!
Ik verneem graag een reactie van je!
Groetjes,
Pharwin
Hallo @MichielOH, goed dat je via deze weg contact met ons opneemt, ik help je graag verder hiermee! Ik heb gelijk even zitten zoeken op je e-mailadres en ik ben beide abonnementen van je tegengekomen. Echter, zie ik bij je mobiele abonnement, die eindigt op dit nummer ****261, een ander adres in ons systeem vermeld staan dan bij je Internet + TV abonnement. Je kunt deze direct wijzigen via je Mijn Odido account: www.odido.nl/my/gegevens naar hetzelfde adres als bij je Internet + TV abonnement. Ook zag ik deze naam X.X.X.X.X. bij je Internet + TV abonnement vermeld staan. Deze heb ik gelijk gewijzigd naar dezelfde naam als bij je mobiele abonnement. Als je ervoor kunt zorgen dat de adresgegevens overeenkomen bij beide abonnementen, kun je ze daarna toevoegen in één account!
Ik verneem graag een reactie van je!
Groetjes,
Pharwin
Hi Pharwin, dank voor de reactie en de moeite van het nachecken!
Dit is helaas nog niet helemaal toereikend, aangezien deze al reeds allebei op hetzelfde adres staan. Het rare is dat onder “mijn account” op odido.nl onder klantvoordeel te zien is dat deze actief is door de aanwezigheid van mijn mobiele abonnement en het internet abonnement op mijn nieuwe/goede adres.
Wat het misschien wat lastiger zou kunnen maken is dat het internet abonnement op mijn vorige adres nog steeds actief is onder mijn naam, aangezien mijn oud-huisgenoten daar nog twee maanden wonen. In mijn vorige post was ik dit stomgenoeg vergeten te melden.
Samenvattend heb ik dus drie abonnementen; op mijn nieuwe adres met postcode **94 één mobiel en één internet + tv abonnement, en op mijn oude adres met postcode **28 één internet + tv abonnement. Graag zou ik dus nu het internet + tv abonnement willen toevoegen aan mijn odido account van het adres waar er twee abonnementen zijn.
Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,
Michiel
Hoi Michiel, bedankt voor de extra informatie! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie nog een reden waarom het niet lukt om je abonnementen te koppelen. Het adres van de twee abonnementen komt inderdaad wel overeen. Echter staat 1 van je abonnementen op naam en geboortedatum van iemand anders. Om de abonnementen in 1 Mijn Odido-abonnement moeten ze op dezelfde naam staan. Dit kan alleen door een contractovername. Voor mobiel lees je er op deze pagina alles over: Contractovername | Odido
Wil je het Thuis-abonnement op een andere naam zetten. Dan kan dit als volgt:
Stuur een e-mail naar internet.service@odido.nl met:
- Kopie legitimatie van de oude en nieuwe contractant
- Kopie bankpas van de oude en de nieuwe contractant
- Een geschreven verklaring met handtekening van de oude en nieuwe contractant
- De contactgegevens van de nieuwe contractant (mobiele telefoonnummer en e-mailadres)
Wil je beide abonnementen op aparte namen houden? Dan kan je beide abonnementen apart inzien via allebei hun eigen Mijn Odido-account.
Wat betreft het internet-abonnement op je oude adres. Deze is niet te koppelen aan je Mijn Odido-account, omdat het adres niet overeenkomt. Om dit abonement in te zien moet er een los Mijn Odido-account aangemaakt worden.
Ik hoop dat je hiermee meer duidelijkheid hebt en laat het me gerust weten of je contractovername gaat doen of dat je je abonnementen apart houdt!