Skip to main content
Beantwoord

Wifi plus punten opzeggen.

  • 11 november 2024
  • 12 reacties
  • 258 Bekeken

Henk_C
  • is een King Poster
  • 31 reacties

Beste Odido

Mijn internetverbinding is ok maar ik ben ontevreden over de Wifi functionaliteiten van mijn klik-en-klaar modem en neem voor mijn wifi mijn oude wifi router weer in gebruik. Ik heb deze niet meer nodig dus ik wil de 2 wifi plus punten opzeggen.

Online opzeggen via de mijn odido app lukt niet. Kunnen jullie mij helpen?

 

Beste antwoord door Henk_C

Tommie van Odido schreef:

Hey ​@Henk_C, sinds dinsdag is het inderdaad mogelijk om de wifipunten op te zeggen. Ik heb de vergoeding direct voor je in gang gezet!

@Tommie van Odido 

Helemaal top. Ik heb het bericht al ontvangen.

Bedankt voor je hulp!

Bekijk origineel

12 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13605 reacties
  • 12 november 2024

Hey @Henk_C, het opzeggen van een wifipunt is op dit moment systematisch nog niet mogelijk.

Dit wordt eind december/januari opgelost. Wat ik kan doen is eenmalig 3 maanden voor je vergoeden, dan betaal je er niet voor tot het opgelost is. Of je zou het volledig moeten opzeggen en een nieuwe order kunnen inschieten. Dat is ook nog een optie. Kan je me laten weten wat ik voor je kan doen? 


Henk_C
  • Auteur
  • is een King Poster
  • 31 reacties
  • 12 november 2024

@Tommie van Odido Opnieuw bedankt! Extra korting is altijd fijn 😀. Ik ga eerst even je advies vwb de bandsteering en 802.11ac proberen. Als dat  goed werkt houd ik de wifi points waarschijnlijk. 


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2644 reacties
  • 13 november 2024

Hou ons op de hoogte @Henk_C!


Henk_C
  • Auteur
  • is een King Poster
  • 31 reacties
  • 14 november 2024
Tommie van Odido schreef:

Hey @Henk_C, het opzeggen van een wifipunt is op dit moment systematisch nog niet mogelijk.

Dit wordt eind december/januari opgelost. Wat ik kan doen is eenmalig 3 maanden voor je vergoeden, dan betaal je er niet voor tot het opgelost is. Of je zou het volledig moeten opzeggen en een nieuwe order kunnen inschieten. Dat is ook nog een optie. Kan je me laten weten wat ik voor je kan doen? 

 

@Tommie van Odido Het lukt me, ondanks je instructies, niet om het Wifi op 802.11ac te krijgen. Volledig opzeggen doe ik liever niet. Ik maak graag gebruik van je aanbod vwb de vergoeding totdat ik de accesspoints op kan zeggen. 

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13605 reacties
  • 15 november 2024

Hey ​@Henk_C, je moet eerst Mesh uitschakelen bij Netwerkinstellingen → Draadloos → Mesh → Uitschakelen. Dan klik je op algemeen en selecteer je 5 GHz, dan klik je op Andere en daar kun je de 802.11-modus aanpassen naar ac. 


Henk_C
  • Auteur
  • is een King Poster
  • 31 reacties
  • 15 november 2024

@Tommie van Odido 

Hoi Tommie, zoals ik in het andere topic al meldde lukt dit mij niet (ligt aan mij, ben 60+ en kom nog uit het MS DOS tijdperk 😉) Ik ben er nu echter een beetje klaar mee. Zoals gemeld heb ik het Wifi op de zyxel uitgezet en ben ik op dit dus maar weer overgestapt op mijn oude Nest wifi mesh. Dat werkt prima icm jullie modem. Ik kijk, als dat google spul het in ieder geval volhoud,  over een half jaar wel weer of het handig is om het weer te gaan proberen met de Zyxel en evt accespoints. De accesspoints zijn in ieder geval weer ingepakt en kunnen zodra jullie systemen het kunnen verwerken weer terug.

Nogmaal bedankt voor je hulp.


Henk_C
  • Auteur
  • is een King Poster
  • 31 reacties
  • 9 december 2024
Tommie van Odido schreef:

Hey @Henk_C, het opzeggen van een wifipunt is op dit moment systematisch nog niet mogelijk.

Dit wordt eind december/januari opgelost. Wat ik kan doen is eenmalig 3 maanden voor je vergoeden, dan betaal je er niet voor tot het opgelost is. Of je zou het volledig moeten opzeggen en een nieuwe order kunnen inschieten. Dat is ook nog een optie. Kan je me laten weten wat ik voor je kan doen? 

Beste ​@Tommie van Odido en ​@Cheyenne van Odido

Ik wil de 2 wifi plus punten nog steeds opzeggen maar dat lukt nog steeds niet. Bovendien is de bovengenoemde vergoeding is niet toegepast of verwerkt.

Kunnen jullie hier al iets in betekenen?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13605 reacties
  • 10 december 2024

Hey ​@Henk_C, hopelijk is dit eind december of januari mogelijk. Het team werkt er hard aan om het systematisch te implementeren. De vergoeden kunnen we na de tijd voor je in gang zetten, anders moeten we elke maand een vergoeding in gang zetten terwijl het in 1x het makkelijkst is, dan hebben we namelijk 1 gehele periode wat we kunnen vergoeden. 


Henk_C
  • Auteur
  • is een King Poster
  • 31 reacties
  • 10 december 2024
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@Henk_C, hopelijk is dit eind december of januari mogelijk. Het team werkt er hard aan om het systematisch te implementeren. De vergoeden kunnen we na de tijd voor je in gang zetten, anders moeten we elke maand een vergoeding in gang zetten terwijl het in 1x het makkelijkst is, dan hebben we namelijk 1 gehele periode wat we kunnen vergoeden. 

@Tommie van Odido Dank je. Daar kan ik mee leven. Laat met svp even weten wanneer het zover is.


Henk_C
  • Auteur
  • is een King Poster
  • 31 reacties
  • 16 januari 2025
Henk_C schreef:
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@Henk_C, hopelijk is dit eind december of januari mogelijk. Het team werkt er hard aan om het systematisch te implementeren. De vergoeden kunnen we na de tijd voor je in gang zetten, anders moeten we elke maand een vergoeding in gang zetten terwijl het in 1x het makkelijkst is, dan hebben we namelijk 1 gehele periode wat we kunnen vergoeden. 

@Tommie van Odido Dank je. Daar kan ik mee leven. Laat met svp even weten wanneer het zover is.

Hoi ​@Tommie van Odido 

Het is me gisteren gelukt de wifi points via de app op te zeggen. Ze zijn inmiddels naar jullie  op weg via dhl. Hopelijk kun je nog iets betekenen tav de vergoeding.

 

Alvast bedankt


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13605 reacties
  • 17 januari 2025

Hey ​@Henk_C, sinds dinsdag is het inderdaad mogelijk om de wifipunten op te zeggen. Ik heb de vergoeding direct voor je in gang gezet!


Henk_C
  • Auteur
  • is een King Poster
  • 31 reacties
  • Antwoord
  • 17 januari 2025
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@Henk_C, sinds dinsdag is het inderdaad mogelijk om de wifipunten op te zeggen. Ik heb de vergoeding direct voor je in gang gezet!

@Tommie van Odido 

Helemaal top. Ik heb het bericht al ontvangen.

Bedankt voor je hulp!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen