Skip to main content

Beste Odido

Mijn internetverbinding is ok maar ik ben ontevreden over de Wifi functionaliteiten van mijn klik-en-klaar modem en neem voor mijn wifi mijn oude wifi router weer in gebruik. Ik heb deze niet meer nodig dus ik wil de 2 wifi plus punten opzeggen.

Online opzeggen via de mijn odido app lukt niet. Kunnen jullie mij helpen?

 

Hey @Henk_C, het opzeggen van een wifipunt is op dit moment systematisch nog niet mogelijk.

Dit wordt eind december/januari opgelost. Wat ik kan doen is eenmalig 3 maanden voor je vergoeden, dan betaal je er niet voor tot het opgelost is. Of je zou het volledig moeten opzeggen en een nieuwe order kunnen inschieten. Dat is ook nog een optie. Kan je me laten weten wat ik voor je kan doen? 


@Tommie van Odido Opnieuw bedankt! Extra korting is altijd fijn 😀. Ik ga eerst even je advies vwb de bandsteering en 802.11ac proberen. Als dat  goed werkt houd ik de wifi points waarschijnlijk. 


Hou ons op de hoogte @Henk_C!


Hey @Henk_C, het opzeggen van een wifipunt is op dit moment systematisch nog niet mogelijk.

Dit wordt eind december/januari opgelost. Wat ik kan doen is eenmalig 3 maanden voor je vergoeden, dan betaal je er niet voor tot het opgelost is. Of je zou het volledig moeten opzeggen en een nieuwe order kunnen inschieten. Dat is ook nog een optie. Kan je me laten weten wat ik voor je kan doen? 

 

@Tommie van Odido Het lukt me, ondanks je instructies, niet om het Wifi op 802.11ac te krijgen. Volledig opzeggen doe ik liever niet. Ik maak graag gebruik van je aanbod vwb de vergoeding totdat ik de accesspoints op kan zeggen. 

 


Hey ​@Henk_C, je moet eerst Mesh uitschakelen bij Netwerkinstellingen → Draadloos → Mesh → Uitschakelen. Dan klik je op algemeen en selecteer je 5 GHz, dan klik je op Andere en daar kun je de 802.11-modus aanpassen naar ac. 


@Tommie van Odido 

Hoi Tommie, zoals ik in het andere topic al meldde lukt dit mij niet (ligt aan mij, ben 60+ en kom nog uit het MS DOS tijdperk 😉) Ik ben er nu echter een beetje klaar mee. Zoals gemeld heb ik het Wifi op de zyxel uitgezet en ben ik op dit dus maar weer overgestapt op mijn oude Nest wifi mesh. Dat werkt prima icm jullie modem. Ik kijk, als dat google spul het in ieder geval volhoud,  over een half jaar wel weer of het handig is om het weer te gaan proberen met de Zyxel en evt accespoints. De accesspoints zijn in ieder geval weer ingepakt en kunnen zodra jullie systemen het kunnen verwerken weer terug.

Nogmaal bedankt voor je hulp.


Hey @Henk_C, het opzeggen van een wifipunt is op dit moment systematisch nog niet mogelijk.

Dit wordt eind december/januari opgelost. Wat ik kan doen is eenmalig 3 maanden voor je vergoeden, dan betaal je er niet voor tot het opgelost is. Of je zou het volledig moeten opzeggen en een nieuwe order kunnen inschieten. Dat is ook nog een optie. Kan je me laten weten wat ik voor je kan doen? 

Beste ​@Tommie van Odido en ​@Cheyenne van Odido

Ik wil de 2 wifi plus punten nog steeds opzeggen maar dat lukt nog steeds niet. Bovendien is de bovengenoemde vergoeding is niet toegepast of verwerkt.

Kunnen jullie hier al iets in betekenen?


Hey ​@Henk_C, hopelijk is dit eind december of januari mogelijk. Het team werkt er hard aan om het systematisch te implementeren. De vergoeden kunnen we na de tijd voor je in gang zetten, anders moeten we elke maand een vergoeding in gang zetten terwijl het in 1x het makkelijkst is, dan hebben we namelijk 1 gehele periode wat we kunnen vergoeden. 


Hey ​@Henk_C, hopelijk is dit eind december of januari mogelijk. Het team werkt er hard aan om het systematisch te implementeren. De vergoeden kunnen we na de tijd voor je in gang zetten, anders moeten we elke maand een vergoeding in gang zetten terwijl het in 1x het makkelijkst is, dan hebben we namelijk 1 gehele periode wat we kunnen vergoeden. 

@Tommie van Odido Dank je. Daar kan ik mee leven. Laat met svp even weten wanneer het zover is.


Reageer