Skip to main content
Beantwoord

Wifi breedband instellen

• 27 december 2024
  • 1 reactie
  • 70 Bekeken

• is een Top Poster
  • 10 reacties

Hallo allemaal,

Sinds een tijdje heb ik het Zyxel modem van Kik&klaar enkel op 5ghz gezet ipv 2,4 ghz. Nu werk ik op mijn macbook vaak boven en blijft de verbinding heerlijk stabiel met 200 mbit ipv 20 mbit of lager. Wat wil nou de iphone valt weg bij deze afstand op 5ghz dus moet wel terug naar 2,4ghz. 

Nu wil ik liever niet allebei de verbindingen aanzetten enkel 5ghz. Maar is het mogelijk om de iphone enkel wel te laten verbinden met 2,4ghz? Dus allebei de apparaten apart op het netwerk laten? 

Beste antwoord door Sempron

Sorry heb het gevonden, mesh inderdaad uitgeschakeld, maar moest het netwerk natuurlijk wel 2 aparte namen geven dus heb er nu 5g achter gezet en zie nu dat ik met zowel 2,4 ghz als 5ghz kan verbinden bij netwerken.

Topic kan gesloten worden, excuus voor het ongemak! 

Bekijk origineel

1 reactie

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • Antwoord
  • 27 december 2024

Sorry heb het gevonden, mesh inderdaad uitgeschakeld, maar moest het netwerk natuurlijk wel 2 aparte namen geven dus heb er nu 5g achter gezet en zie nu dat ik met zowel 2,4 ghz als 5ghz kan verbinden bij netwerken.

Topic kan gesloten worden, excuus voor het ongemak! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen