Skip to main content
Beantwoord

Packetloss. Zie pingplotter

• July 7, 2026
  • 60 reacties
  • 1017 Bekeken

Toon eerste reactie

60 reacties

• Auteur
  • is een Master Poster
  • August 11, 2026

post onderweg zodra de mods hem goed hebben gekeurd… (waarom trouwens)

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Internet + TV
  • August 12, 2026

Hi ​@WJD, het is super om te zien dat je contact hebt gehad met de technische dienst. Ik zie dat zij hier ook een incident voor hebben aangemaakt, dit gaan ze in de gaten houden en zodra er een update is laten we dit aan je weten! Ik vermoed trouwens dat jouw berichten automatisch als spam gemarkeerd worden, mijn excuses hiervoor. We doen ons best om ervoor te zorgen dat de berichten zo snel mogelijk zichtbaar zijn in het topic. 

​@Hyllan en ​@Xavier1991, ik wil ook graag met jullie meekijken. Ik heb jullie zojuist een privébericht gestuurd via ons Moderator account om je gegevens te verifiëren. Zodra de verificatie gedaan is, praten we verder in dit topic. Dit doen we zodat er altijd een collega voor je klaarstaat. Ik zie de privéberichten graag tegemoet!

• Auteur
  • is een Master Poster
  • August 12, 2026

​@Nora van Odido kan het kloppen dat de personen die uit naam van de technische dienst contact opnemen met de klant zelf ook niet zo heel goed weten hoe de techniek werkt?

Xavier1991
  • is een King Poster
  • August 13, 2026

Hi ​@WJD, het is super om te zien dat je contact hebt gehad met de technische dienst. Ik zie dat zij hier ook een incident voor hebben aangemaakt, dit gaan ze in de gaten houden en zodra er een update is laten we dit aan je weten! Ik vermoed trouwens dat jouw berichten automatisch als spam gemarkeerd worden, mijn excuses hiervoor. We doen ons best om ervoor te zorgen dat de berichten zo snel mogelijk zichtbaar zijn in het topic. 

​@Hyllan en ​@Xavier1991, ik wil ook graag met jullie meekijken. Ik heb jullie zojuist een privébericht gestuurd via ons Moderator account om je gegevens te verifiëren. Zodra de verificatie gedaan is, praten we verder in dit topic. Dit doen we zodat er altijd een collega voor je klaarstaat. Ik zie de privéberichten graag tegemoet!

Beste ​@Nora van Odido ,

Zojuist het privébericht beantwoord. 

Een vraag: mijn vader (met eigen klik&klaar abonnement) heeft hetzelfde probleem als ik kunnen we daar ook een melding van maken & koppelen wellicht? 

Ik heb een eigen topic waar mijn probleem beschreven staat; de kans is groot dat mijn mast overbeladen is en dat is toch weer anders dan alleen hoge latency. Als er aanvullende informatie nodig is of als ik nog tests moet uitvoeren laat het me maar weten.
https://community.odido.nl/klik-klaar-592/klik-klaarermee-tijdens-piekuren-0-48-mbps-download-1555-ping-386191

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Internet + TV
  • August 17, 2026

Hi ​@WJD, dit probleem hebben we nog niet eerder gezien op deze manier, dus ik snap dat ze iets meer tijd nodig hebben. Het is nu ook verder doorgezet naar ons incidententeam. Zodra er een update is, laten we dit aan je weten! 

MR_CHIP
  • Doet lekker mee
  • August 23, 2026

Hi ​@WJD, dit probleem hebben we nog niet eerder gezien op deze manier, dus ik snap dat ze iets meer tijd nodig hebben. Het is nu ook verder doorgezet naar ons incidententeam. Zodra er een update is, laten we dit aan je weten! 

Als het goed is zie je in mijn topic hetzelfde 

Is er al een update 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • August 24, 2026

Ik ben weer gebeld door iemand “van de technische dienst”. 
Ik moest de simkaart in een ander apparaat doen voor een “kruismeting”, en dan meteen een printscreentje van speedtest erbij. 

Ik vind dit ERG jammer, aangezien ik in dit topic met stapels aan voorbeelden heb laten zien dat het niet aan mijn modem of mast ligt. Sterker nog, andere klanten hebben hetzelfde, op een heel andere mast en natuurlijk een heel ander modem en simkaart. 

Maar ja, ik zal wel mee moeten werken anders wordt er niks verder onderzocht. Ik werk zelf in de IT, weet het een en ander van netwerken, en stoor me dus ook mateloos aan dit soort standaard vragen die er volledig niet meer toe doen.

walter.v.l
Forum|alt.badge.img
  • is een legendarische user
  • August 28, 2026

​@WJD Nog iets teruggehoord?

• Auteur
  • is een Master Poster
  • August 28, 2026

​@WJD Nog iets teruggehoord?

ik moet de acties die support mij vraagt te doen nog uitvoeren. Even een momentje voor vinden :)

• Auteur
  • is een Master Poster
  • September 28, 2026

update, moet de test acties nog doen. Afgelopen tijd lang zo veel last niet van het issue gehad, en ik moet er tijd voor vrij maken.