Skip to main content
Beantwoord

opzeggen Klik & Klaar

  • 21 oktober 2024
  • 81 reacties
  • 1916 Bekeken

Toon eerste reactie

81 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4135 reacties
  • 1 december 2024

@Vardar29 Heel erg bedankt en uiteraard graag gedaan! 😊

Ik heb het abonnement meteen voor je opgezegd. Je ontvangt hier binnen 1 werkdag nog een bevestiging over per e-mail.

 


rk01
  • Debutant
  • 11 reacties
  • 30 december 2024

@Teresa van Odido ​@Tommie van Odido 
 

Hoi Odido. 

Ik had K&K op 15 okt besteld en op 2 nov telefonisch opgezegd nadat het niet goed werkte.

Hier een mail van gekregen. Helaas blijven jullie maar factureren. zie screenshot hieronder. 

Telefonisch al tig keer bespoken maar het wordt niet goed afgehandeld. 

Ik zou teruggebeld worden, dit gebeurt niet..  AUB kunnen jullie het in orde maken. 

Echt zwaar teleurgesteld. 
 

 


rk01
  • Debutant
  • 11 reacties
  • 30 december 2024
rk01 schreef:

@Teresa van Odido ​@Tommie van Odido ​@Ishana van Odido 

Hoi Odido. 

Ik had K&K op 15 okt besteld en op 2 nov telefonisch opgezegd nadat het niet goed werkte.

Hier een mail van gekregen. Helaas blijven jullie maar factureren. zie screenshot hieronder. 

Telefonisch al tig keer bespoken maar het wordt niet goed afgehandeld. 

Ik zou teruggebeld worden, dit gebeurt niet..  AUB kunnen jullie het in orde maken. 

Echt zwaar teleurgesteld. 
 

 

 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4135 reacties
  • 31 december 2024

@rk01 Ik kan mij voorstellen dat dit niet fijn is. Ik help je graag verder! 

Ik ben meteen gaan kijken en ik vermoed dat de facturatie door is blijven lopen door de, in eerste instantie foutieve opzegging. Het lijkt er op dat hierdoor de factuur in 2e is gesplitst en dat dit niet automatisch is verrekend. 

Geen zorgen, ik heb de vergoeding voor beide bedragen nu handmatig in het systeem gezet, zodat je hier geen last meer van ervaart. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik sta altijd voor je klaar! 😊


  • is een King Poster
  • 42 reacties
  • 4 januari 2025

Beste Odido, ik wil ook binnen de 14 dagen proef periode opzeggen.

 

Gegevens staan in mijn profiel


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • 6 januari 2025

Hi ​@Mrbrightside86, ik heb het abonnement per direct voor je stopgezet. Binnen een paar minuten ontvang je hier een bevestiging van per e-mail. In deze e-mail kan je ook de retourinstructies vinden van het modem! 


  • is een King Poster
  • 42 reacties
  • 6 januari 2025
Nora van Odido schreef:

Hi ​@Mrbrightside86, ik heb het abonnement per direct voor je stopgezet. Binnen een paar minuten ontvang je hier een bevestiging van per e-mail. In deze e-mail kan je ook de retourinstructies vinden van het modem! 

Prive bericht!


  • is een King Poster
  • 42 reacties
  • 6 januari 2025
Nora van Odido schreef:

Hi ​@Mrbrightside86, ik heb het abonnement per direct voor je stopgezet. Binnen een paar minuten ontvang je hier een bevestiging van per e-mail. In deze e-mail kan je ook de retourinstructies vinden van het modem! 

Krijg ik die €25 die ik al betaald heb dan terug gestort of?


  • is een King Poster
  • 42 reacties
  • 6 januari 2025
Nora van Odido schreef:

Hi ​@Mrbrightside86, ik heb het abonnement per direct voor je stopgezet. Binnen een paar minuten ontvang je hier een bevestiging van per e-mail. In deze e-mail kan je ook de retourinstructies vinden van het modem! 

Er werd mij verteld in de winkel dat de 14 dagen proefperiode kosteloos was, en nu geef je aan in prive bericht dat hier kosten aan zetten.


Heel slordig dit. Ik wil dat jullie je afspraken nakomen en de factuur wordt kwijt gescholden van eventuele kosten!!


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8718 reacties
  • 6 januari 2025

De periode dat je het product uittest kan inderdaad gewoon pro rato worden berekend.


  • is een King Poster
  • 42 reacties
  • 6 januari 2025
eric schreef:

De periode dat je het product uittest kan inderdaad gewoon pro rato worden berekend.

In de winkel en telefonisch is mij verzekerd van niet, dit werd gedaan om meer klanten te trekken letterlijke quote en omdat het een nieuw product was. 
Dus hier ga ik dan verder mee. Het gaat me niet om het bedrag maar om het principe dat er gelogen wordt om een sale te maken bij de verkopers.


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8718 reacties
  • 6 januari 2025

Je krijgt natuurlijk wel een creditfacruur voor een deel van die 25 euro, je hebt het product immers niet 30 dagen gebruikt. Dit wordt automatisch berekend nadat je annulering bevestigd is.


  • is een King Poster
  • 42 reacties
  • 6 januari 2025
eric schreef:

Je krijgt natuurlijk wel een creditfacruur voor een deel van die 25 euro, je hebt het product immers niet 30 dagen gebruikt. Dit wordt automatisch berekend nadat je annulering bevestigd is.

Dat heb ik nadrukkelijk gevraagd meerdere keren. Er zou als je annuleert binnen 14 dagen 0.0 euro kosten zijn.

Ik kan er ook niks meer van maken. Naar ratio betekend bij mij dan €12,50 wat niet €0 is.

 

Tevens heeft het product niet goed gewerkt in die 14 dagen, meerdere keren per dag verbrak de wifi. Dus een niet werkend product moet ik dan voor betalen. Heel slordige zaak dit.


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8718 reacties
  • 6 januari 2025

Tja, je komt hier op het forum en een moderator heeft dit ook zo bevestigd, zie hier.


  • is een King Poster
  • 42 reacties
  • 6 januari 2025
eric schreef:

Tja, je komt hier op het forum en een moderator heeft dit ook zo bevestigd, zie hier.

Dus u vindt het normaal dat het personeel in een winkel dus maar wat zegt?

 

Tevens heeft diegene die zijn geld zou terug krijgen nog niks van geld terug. Gaat lekker…


rk01
  • Debutant
  • 11 reacties
  • 16 januari 2025
Teresa van Odido schreef:

@rk01 Ik kan mij voorstellen dat dit niet fijn is. Ik help je graag verder! 

Ik ben meteen gaan kijken en ik vermoed dat de facturatie door is blijven lopen door de, in eerste instantie foutieve opzegging. Het lijkt er op dat hierdoor de factuur in 2e is gesplitst en dat dit niet automatisch is verrekend. 

Geen zorgen, ik heb de vergoeding voor beide bedragen nu handmatig in het systeem gezet, zodat je hier geen last meer van ervaart. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik sta altijd voor je klaar! 😊

Hoi Tessa, ​@Teresa van Odido 

Dank voor jouw hulp mbt de creditnota. Er gebeurt tot nu toe helaas nog niks mee. Wanneer schrijven jullie het over? Er wordt wel afgeschreven voor mn 06, zonder de credit verrekening. Hoor het graag. Groeten


  • is een King Poster
  • 42 reacties
  • 16 januari 2025

Ik wil graag ook mijn €25 terug die onterecht is afgehouden tijdens wet koop op afstand. Anders storneren?


rk01
  • Debutant
  • 11 reacties
  • 27 januari 2025

@Teresa van Odido ​@Nora van Odido ​@Cheyenne van Odido ? Er gebeurt tot nu toe niets met de verrekening. Kunt u het nogmaals checken aub?er staan twee credit notas. Wanneer maken jullie het over? Het gaat om een opzeggen van maanden terug. Hoop dat jullie het netjes kunnen afhandelen. 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4135 reacties
  • 28 januari 2025

@rk01 Sorry dat je hier zo lang op moet wachten. Ik kijk gelijk met je mee! 

De credit staat gelukkig goed in het systeem, maar omdat het abonnement al is opgezet voor de credit in het systeem is gezet, duurt de uitbetaling hiervan langer. Dit kan maximaal 4 tot 6 weken duren vanaf het moment dat de credit is aangemaakt (31-12-24). Ik verwacht dus dat je de uitbetaling bijna zal ontvangen. 

Mocht je toch merken dat dit uitblijft? Trek dan gelijk bij mij aan de bel. Ik ga er dan meteen opnieuw voor je achteraan. Ontzettend bedankt voor je geduld! 


rk01
  • Debutant
  • 11 reacties
  • 17 februari 2025

@Teresa van Odido kan je aub nog eens kijken nog steeds niet afgehandeld...


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13605 reacties
  • 18 februari 2025

Hey ​@rk01, het lijkt inderdaad niet goed te gaan. Het bedrag staat nog open. Ik heb nu een verzoek ingediend om het handmatig over te boeken, dit proces duurt ongeveer 14 werkdagen. Nu moet het goed gaan! 


Beste Odido,

Ik zou ook graag mijn Klik & Klaar abonnement opzeggen. Telefonisch blijf ik maar in de wachtrij terechtkomen (of erger nog: er wordt kort opgenomen, ik hoor wat gekraak aan de andere kant van de lijn en opeens sta ik weer in de wacht...), daarom probeer ik het op deze manier.
Vorig jaar heb ik op mijn oude adres gebruikgemaakt van Klik & Klaar, overigens naar volle tevredenheid. Nu ben ik dit jaar echter verhuisd en op mijn nieuwe adres heb ik Internet thuis (glasvezel) van Odido. Ik wil daarom graag mijn Klik & Klaar abonnement opzeggen. In mijn persoonlijke Odido pagina vind ik echter nergens mijn K&K abonnement terug, en ook de facturen die over het K&K abonnement gaan, zie ik niet. Ik heb uit het bankafschrift kunnen achterhalen wat mijn K&K klantnummer is, zie profielgegevens.

Mochten jullie meer informatie nodig hebben, dan hoor ik het graag.

Groeten


  • is een King Poster
  • 29 reacties
  • 26 februari 2025

Graag ook mijn klik en klaar abonnement beëindigen alstublieft. Ook ik heb inmiddels enkele keren opnieuw gebeld en na lang wachten wordt de verbinding steeds verbroken. Ja, zo werkt dat natuurlijk niet.

Ik heb ook geprobeerd het zelf online te doen, maar de informatie is volstrekt ontoereikend. Het lijkt erop dat ik alleen mijn extra wifi-punt kan beëindigen, maar als ik dat doe lijkt zelfs dat niet te werken. 

Alle emails zijn ‘no reply’ dus ook dat werkt niet. 

Juridisch is dit tamelijk kansloos natuurlijk. Dus ik zie uw beëindigings-bevestiging gaarne tegemoet. 

 


Demy van Odido
Moderator
  • Moderator | Mobiel
  • 65 reacties
  • 2 maart 2025

Hoi ​@Random_user , van harte gefeliciteerd met je nieuwe woning! Ik heb voor jou Klik&Klaar direct opgezegd! Je ontvangt zo snel mogelijk een e-mail met retour instructies.

 

Hoi ​@wbrooseboom , zou jij je profiel willen aanvullen met je klantnummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer? Dan kan ik ije direct verder helpen! Goed om te weten: andere community gebruikers kunnen deze gegevens niet inzien. Je vult de gegevens aan door rechtsboven op ‘Mijn profiel’ te klikken.


Demy van Odido
Moderator
  • Moderator | Mobiel
  • 65 reacties
  • 2 maart 2025

Hey ​@Random_user, ik zie dat ik een foutmelding terug krijg bij het opzeggen van je Klik&Klaar abonnement. Kan het zijn dat je in de tussentijd al contact gehad hebt en het Klik&Klaar abonnement al opgezegd had? Zo niet, dan ga ik dit doorzetten naar onze specialisten. Ik hoor graag van je!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen