Skip to main content

Goedemiddag,

Na heel veel tijd in de wacht te hebben gestaan, doorverbonden en opgehangen worden, hoop ik via deze weg mijn abonnement van Klik & Klaar op te kunnen zeggen… Ik wordt er chaggarijnig van. Ik was door de eerste wachtrij heen van een half uur om vervolgens doorverbonden te worden naar een lijn speciaal voor Klik & Klaar waar na twee uur de verbinding verbroken werd. Voordat mijn bedenktijd over is hoop ik dat het toch nog lukt.

@Vardar29 Heel erg bedankt en uiteraard graag gedaan! 😊

Ik heb het abonnement meteen voor je opgezegd. Je ontvangt hier binnen 1 werkdag nog een bevestiging over per e-mail.

 


@Teresa van Odido ​@Tommie van Odido 
 

Hoi Odido. 

Ik had K&K op 15 okt besteld en op 2 nov telefonisch opgezegd nadat het niet goed werkte.

Hier een mail van gekregen. Helaas blijven jullie maar factureren. zie screenshot hieronder. 

Telefonisch al tig keer bespoken maar het wordt niet goed afgehandeld. 

Ik zou teruggebeld worden, dit gebeurt niet..  AUB kunnen jullie het in orde maken. 

Echt zwaar teleurgesteld. 
 

 


@Teresa van Odido ​@Tommie van Odido ​@Ishana van Odido 

Hoi Odido. 

Ik had K&K op 15 okt besteld en op 2 nov telefonisch opgezegd nadat het niet goed werkte.

Hier een mail van gekregen. Helaas blijven jullie maar factureren. zie screenshot hieronder. 

Telefonisch al tig keer bespoken maar het wordt niet goed afgehandeld. 

Ik zou teruggebeld worden, dit gebeurt niet..  AUB kunnen jullie het in orde maken. 

Echt zwaar teleurgesteld. 
 

 

 


@rk01 Ik kan mij voorstellen dat dit niet fijn is. Ik help je graag verder! 

Ik ben meteen gaan kijken en ik vermoed dat de facturatie door is blijven lopen door de, in eerste instantie foutieve opzegging. Het lijkt er op dat hierdoor de factuur in 2e is gesplitst en dat dit niet automatisch is verrekend. 

Geen zorgen, ik heb de vergoeding voor beide bedragen nu handmatig in het systeem gezet, zodat je hier geen last meer van ervaart. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik sta altijd voor je klaar! 😊


Beste Odido, ik wil ook binnen de 14 dagen proef periode opzeggen.

 

Gegevens staan in mijn profiel


Reageer