Skip to main content
Beantwoord

Opzeggen klik en klaar


  • is een Top Poster
  • 10 reacties

Ik hoop dat ik hier mijn klik en klaar kan opzeggen. Of in ieder geval met iemand in contact komen. Dit schijnt onmogelijk.  Naar de winkel geweest, maar geen goed gevoel over de opzegging gekregen. Ik kon de spullen niet achterlaten. Belachelijk!

Er is een of ander online formulier ingevuld (niet voor klik en klaar) en ik zou binnen twee dagen bevestiging krijgen. Helemaal niks natuurlijk. Wel een dag later een email gekregen om aan te geven hoe het gesprek met de medewerker was die telefonisch contact had opgenomen. Nou ik heb nieuws…. die heeft helemaal niet gebeld.

Ik wil gebruik maken van mijn 14 dagen bedenktijd, omdat het product niet bevalt, maar als je niemand kan bereiken en in de winkel niet goed wordt geholpen, hoe dan?

Ik hoop dat hier een en ander te regelen is.

als ik via mijn account opzeg, is de opzegdatum een maand later. Ik wil per direct opzeggen.

 

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi @ejverf, excuus voor deze ervaring! In de Shop kan dat inderdaad niet zo worden geregeld, de opzegging moet worden doorgegeven aan de klantenservice en de apparatuur moet retour worden gestuurd. Wel is het belangrijk dat je hiermee zo snel mogelijk geholpen wordt. Ik zie echter dat de opzegging inmiddels is geregeld, maar niet per direct. De opzegging staat erin voor 25-11-2024.

Begrijp ik het goed en was deze maand opzegtermijn niet jouw wens? Je zat namelijk nog in de bedenktijd. Als dat het geval is, wil ik je vragen om mij op 25-11-2024 een herinnering te sturen in dit topic. Ik zal dan de periode vergoeden van 01-11-2024 tot 25-11-2024. Zo krijg je deze kosten achteraf van mij terug!

Bekijk origineel

20 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2644 reacties
  • Antwoord
  • 4 november 2024

Hi @ejverf, excuus voor deze ervaring! In de Shop kan dat inderdaad niet zo worden geregeld, de opzegging moet worden doorgegeven aan de klantenservice en de apparatuur moet retour worden gestuurd. Wel is het belangrijk dat je hiermee zo snel mogelijk geholpen wordt. Ik zie echter dat de opzegging inmiddels is geregeld, maar niet per direct. De opzegging staat erin voor 25-11-2024.

Begrijp ik het goed en was deze maand opzegtermijn niet jouw wens? Je zat namelijk nog in de bedenktijd. Als dat het geval is, wil ik je vragen om mij op 25-11-2024 een herinnering te sturen in dit topic. Ik zal dan de periode vergoeden van 01-11-2024 tot 25-11-2024. Zo krijg je deze kosten achteraf van mij terug!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 4 november 2024

Goedendag,

Bedankt voor het antwoord. Het is correct dat ik het niet eens ben met een maand opzegtermijn. Het product is 3-4 dagen aangesloten geweest en is losgekoppeld omdat het niet naar behoren werkt. 

 Ik heb een paar vragen:

-Waarom zie ik de opzegging niet terug in mijn Odido?

-Waarom heb ik geen bevestigingsmail gekregen? Kan dit als nog aub?

-Waar moet ik de spullen (internetmodem + wifi punt) naartoe sturen? 

-Hoe kom ik aan een retourformulier?

 

Alvast bedankt.

 

mvgr,

EJV

 

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 5 november 2024

hi @Cheyenne van Odido

 Ik heb een paar vragen:

-Waarom zie ik de opzegging niet terug in mijn Odido?

-Waarom heb ik geen bevestigingsmail gekregen? Kan dit als nog aub?

-Waar moet ik de spullen (internetmodem + wifi punt) naartoe sturen? 

-Hoe kom ik aan een retourformulier?

 

Alvast bedankt!

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13645 reacties
  • 6 november 2024

Hey @ejverf, ik zie dat de mail inmiddels is aangekomen met alle informatie. Lukt het zo verder? 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 7 november 2024

Hoi @Tommie van Odido Ik denk het wel, alleen een beetje vreemd dat ik twee e-mails heb gekregen. Eentje met 7-11-2024 en eentje met 25-11-2024 als opzegdaturm😖, terwijl ik 31-10-2024 al heb opgezegd in de winkel. Er is trouwens wel al 25,00 afgeschreven. Dat gaat wel goed… Vraag me af of ik die terug krijg..


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • 8 november 2024

Hi @ejverf, de e-mail die je hebt ontvangen met opzegdatum van 25 november mag je als niet verzonden beschouwen. De e-mail met 7 november als datum klopt, dit is de datum waarop de opzegging helemaal verwerkt is bij ons in het systeem. Wel zie ik dat je inderdaad op 31 oktober contact met ons gehad om de opzegging in orde te maken. Je zult nog een eindfactuur van ons ontvangen waarop er een verrekening wordt gemaakt vanaf het moment dat het abonnement is opgezegd, zodat je het teveel betaalde bedrag terug krijgt. Wil je in dit topic een seintje sturen zodra je deze verrekening hebt ontvangen? Dan ga ik voor je regelen dat deze verrekening vanaf 31 oktober gaat gelden zodat je niet teveel gaat betalen! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 9 december 2024

Hoi ​@Nora van Odido Pakket is al een poos geleden retour gestuurd en afgeleverd op 13 november.

Tot op heden nog helemaal niks gehoord. Bijna een maand geleden. Hoe lang gaat zoiets nog duren?

 

alvast bedankt.

 

mvgr,

 

EJV


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4146 reacties
  • 10 december 2024

@ejverf Sorry dat je nog niks hebt vernomen. Ik leg je graag uit hoe het precies zit! 

De vergoeding voor het teveel betaalde bedrag van (07-11-24 t/m 25-11-24) staat al in het systeem door een automatische verrekening. De betaling hiervoor, een bedrag van €15,32, is op 7-12 aangemaakt en zal binnen 14 dagen worden teruggestort. 

De vergoeding (€5.83) van de periode van 31-10-24 t/m 06-11-24 moest nog handmatig in het systeem worden gezet. Dit heb ik uiteraard meteen voor je gedaan. Zodra de betaling hiervoor is aangemaakt, ontvang je het bedrag binnen 14 dagen terug.

Laat je het mij weten als ik nog ergens anders bij kan helpen of als je nog vragen hebt? Ik sta paraat!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 10 december 2024

Hallo ​@Teresa van Odido Bedankt voor het antwoord. Begrijp ik het goed dat ik niet de volledige 25 euro terug krijg ook al was ik ruim binnen de 14 dagen bedenktijd?

 

Het gaat me niet om die paar euro, maar ik ben wel benieuwd hoe dit werkt.

Zou jij uit kunnen leggen hoe dit zit?

 

Alvast bedankt.

 

mvgr,

 

EJVerf


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • 11 december 2024

Hi ​@ejverf, dit klopt inderdaad. Je betaalt altijd voor de dagen waarin je gebruik hebt kunnen maken van het abonnement. In jouw geval houdt het in dat je gaat betalen voor de periode van 26 oktober tot en met 30 oktober. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 6 januari 2025

@Nora van Odido Inmiddels is het bijna een maand geleden sinds het laatste contact. Tot op heden nog helemaal geen betaling mogen ontvangen.

 

Kan er uitgezocht worden waarom dit zo lang moet duren?

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13645 reacties
  • 8 januari 2025

Hey ​@ejverf, ik zie dat het bedrag nog niet is uitbetaald. Waarom durf ik niet te zeggen maar ik ga er vanuit dat het eind deze maand op je rekening moet staan! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 8 januari 2025

@Tommie van Odido 

  1. Dat wist ik ook
  2. ik durf dit ook niet
  3. hier ben ik nog niet zo zeker van..

m.a.w. hier schiet ik niks mee op!


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4146 reacties
  • 9 januari 2025

@ejverf Ik begrijp dat het vertrouwen is gezakt. Ik wil alleen de juiste verwachting scheppen en niet iets zeggen waarvan ik niet 100% zeker weet of het zo zal zijn. Mocht je toch merken dat je het bedrag eind deze maand niet hebt ontvangen, wil je mij dit dan laten weten? Ik ga er dan gelijk voor zorgen dat dit wordt opgelost door de vergoeding handmatig in het systeem te zetten. Hoe graag ik het ook wil, is dit nu nog niet mogelijk, omdat de verrekening waarschijnlijk eind deze maand zal plaatsvinden zoals Tommie aangeeft. 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog ergens bij kan helpen? Ik sta uiteraard voor je klaar! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 3 februari 2025

@Teresa van Odido

 Geen verrassing. Tot op heden nog geen enkele cent ontvangen. Het spijt me, maar ik vind dit wel echt amateuristisch. Graag nu echt afhandelen. Niet meer aan het lijntje houden. Ben er klaar mee. Dank u.


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4146 reacties
  • 4 februari 2025

@ejverf Mijn excuses dat je het bedrag nog niet hebt ontvangen. Ik ben het met je eens dat dit niet de bedoeling is. 

Ik heb daarom gelijk de credit van €34,49 handmatig voor je in het systeem gezet. Dit bedrag zal binnenkort worden teruggestort op jouw rekening. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 7 februari 2025

@Teresa van Odido Bedankt. Wat is binnenkort? 1 maand, 2 maanden?

Waarom lukt incasso wel binnen 5 dagen en moet dit zolang duren? Dat begrijp ik niet zo.

weer zullen het zien 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4146 reacties
  • 7 februari 2025

@ejverf Heel graag gedaan! 

De verwerkingstijd van de uitbetaling is 4 tot 6 weken. Ik weet dus alleen niet precies wanneer de betaling precies plaatsvindt. 

Ik verneem het graag als ik nog iets voor je kan doen! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 26 maart 2025

@Teresa van Odido Tot op heden nog niks! Hoe lang wordt ik nog aan het lijntje gehouden? 

Het spijt me, maar dit is niet normaal meer. Graag z.s.m. actie!!!

Wat een vertoning.


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4146 reacties
  • 28 maart 2025

@ejverf Oprecht sorry hiervoor! Ik ben direct weer gaan kijken en zie inderdaad dat de uitbetaling nog niet heeft plaatsgevonden.

Ik heb daarom gelijk een handmatige terugstorting aangevraagd voor het bedrag van €40,32. Dit wordt zo snel mogelijk op jouw rekening gestort, maar kan op z’n langst 14 dagen in beslag nemen. 

Laat je het mij weten als je nog vragen hebt? Ik sta voor je klaar!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen