Skip to main content

Goedemiddag,

Na heel veel tijd in de wacht te hebben gestaan, doorverbonden en opgehangen worden, hoop ik via deze weg mijn abonnement van Klik & Klaar op te kunnen zeggen… Ik wordt er chaggarijnig van. Ik was door de eerste wachtrij heen van een half uur om vervolgens doorverbonden te worden naar een lijn speciaal voor Klik & Klaar waar na twee uur de verbinding verbroken werd. Voordat mijn bedenktijd over is hoop ik dat het toch nog lukt.

Hier ook precies hetzelfde, doorverbinden en wachten en na 30 minuten verbinding verbroken.

Hi @Internetgebruiker0102 & @Jeep1970, ik heb Klik&Klaar per direct voor jullie opgezegd.

Jullie ontvangen hier morgen een bevestiging van. Jullie kunnen het modem inleveren in een shop of opsturen naar: 

Odido Internet + TV
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ Schiphol-Rijk

Goedendag Tommie,

Ook ik krijg niemand via de telefoon te pakken om mijn klik&klaar abonnement op te zeggen. Kunt u mijn abonnement ook stop zetten?

Vriendelijke groet, 

Duco

Hi @Ducovdkuijl, goed dat je dit laat weten. Jammer dat je wilt opzeggen, maar ik ga dit voor je regelen. Je zult later vandaag de bevestiging ontvangen en een uitleg over de retour!

Beste heer/mevrouw,

Ik heb twee Klik & Klaar-bestellingen geplaatst en wil graag één van deze opzeggen. Helaas is het mij na drie dagen telefonisch contact met Odido niet gelukt.

Ik wil graag de bestelling van 16 oktober annuleren en de bestelling van 14 oktober behouden.

Zou u dit via deze weg voor mij kunnen regelen?

Alvast hartelijk bedankt.

Met vriendelijke groet. 

@Warrior_244 Goed dat je hier via deze weg nogmaals over aan de bel trekt. Ik help je natuurlijk graag verder om dit te regelen! 

Ik ben meteen het systeem ingedoken om de bestelling van 16 oktober voor je te annuleren. Je ontvangt hier binnen 1 dag een e-mail ter bevestiging over. 

Mocht je het modem alvast terug willen sturen, neem dan een kijkje in dit topic. Hier staat precies uitgelegd hoe je dit doet: Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community.

Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten? Ik doe het graag!

@Warrior_244 Goed dat je hier via deze weg nogmaals over aan de bel trekt. Ik help je natuurlijk graag verder om dit te regelen! 

Ik ben meteen het systeem ingedoken om de bestelling van 16 oktober voor je te annuleren. Je ontvangt hier binnen 1 dag een e-mail ter bevestiging over. 

Mocht je het modem alvast terug willen sturen, neem dan een kijkje in dit topic. Hier staat precies uitgelegd hoe je dit doet: Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community.

Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten? Ik doe het graag!

Hoi Teresa, 

Bedankt voor de annulering. 

Als ik onderstaande aanklik dat de retour formulier niet gebruikt kan worden voor Klik en KLAAR. Kan ik dit alsnog gebruiken of moet het echt via andere weg? 

Alvast bedankt.

Groetjes. 

Heel graag gedaan! @Warrior_244 

Het retourformulier geldt alleen voor producten voor Mobiel. Voor Klik&Klaar kun je het kopje open klikken. Daar staat het adres waar je het modem naartoe kunt sturen. 

Vergeet niet om een briefje in de doos te doen met je gegevens (naam, postcode, huisnummer). Op die manier kunnen we het modem koppelen aan jouw abonnement. 

Succes! 

Kan mijn K&K per ingangsdatum beëindigd worden? 

Op mijn klacht reageren jullie al sinds 16-10 niet. 

Deze service is gewoon een ramp. Ik wil er vanaf. 

Zoals ik in mijn andere bericht ook al vermeld heb kan ik niet anders dan de zaak bij de geschillencommissie aanmelden als dit niet snel wordt opgepakt gezien mijn 14 dagen bedenktijd per 30-10 ten einde zijn. 

@Tommie van Odido ik wil mijn klik & klaar abonnement ook opzeggen. Ik kom er niet door telefonisch, dus graag via deze weg!

mvg,

1. Notten

@Tommie van Odido 

Vorige week hebben wij Klik en Klaar besteld. Dit weekend geinstalleerd, en vanwege instabiliteit die we, met thuiswerken, niet kunnen hebben, wil ik het (binnen herroepingsperiode) opzeggen. Het blijkt nagenoeg onmogelijk om iemand bij Odido te spreken te krijgen. Uiteindelijk iemand gesproken, weer 25 minuten gewacht om te horen te krijgen dat 'het systeem opzeggen niet mogelijk maakt, wat onderzocht dient te worden'. Nadat ik verwezen heb naar het bijna verlopen van mijn herroepingsrecht, waardoor ik een bevestiging wil van contact vandaag, kreeg ik een webformulier toegestuurd waarvan de eerste zin luidt 'u kunt dit formulier niet gebruiken'.

Ik wil klik en klaar opzeggen. Hoe kan ik dit per vandaag en binnen mijn herroepingsrecht doen? Kun je dit voor me regelen?

@Quirijn83 Goed dat je hier via deze weg nogmaals over aan de bel trekt. Ik help je uiteraard graag verder om dit in orde te maken! 

Wil je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer nog toevoegen aan je community profiel? 

Als je mij een seintje geeft wanneer je zover bent, kijk ik meteen met je mee! 

@Teresa van Odido dankjewel. Gegevens zijn toegevoegd!

@Teresa van Odido mijn profiel is ook bijgewerkt. Kun je mijn abonnement ook ajb beëindigen?

mvg,

Ramon

Beste Moderator, 

Klik en klaar werkt niet bij mij. 5 G is niet in mijn gebied. Ik heb daarover vrijdag en zaterdag gebeld. 

Maandag gebeld hoe ik het modem terug kon sturen en ik wil opzeggen. Eind van de dag had ik het adres en leek Klik en klaar te worden opgezegd. Vandaag geen bevestigingsmail ontvangen toen ik belde was de opzegging niet zichtbaar. Persoon bleef eindeloos weg toen was de verbinding verbroken.  Ik zou vandaag nog in half 6 worden terug gebeld. Dit is niet gebeurd. Het is redelijk frustrerend.

Wil iemand ajb de klik en klaar abbo opzeggen. Ik wil mijn oude abonnement wat nog loopt behouden. Dus het 097 nummer niet opzeggen.

Graag hoor ik van u,

Groet Pieternel

@Quirijn83 Super bedankt! 

Ik ben gelijk gaan kijken, maar de geboortedatum komt niet overeen met wat er bij ons in het systeem staat. Wil je deze nog eens nagaan?

@Rnotten en @Pieternel nbt  Ik heb de opzegging meteen in orde gemaakt. Jullie ontvangen hierover een e-mail ter bevestiging en instructies om het modem te retourneren. Mocht je dit alvast willen terugsturen, lees je in dit topic hoe je dit doet: Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community

@Teresa van Odido als het goed is komen gegevens nu overeen!

Ik ben gelijk gaan kijken, maar de geboortedatum komt niet overeen met wat er bij ons in het systeem staat. Wil je deze nog eens nagaan?

@Rnotten en @Pieternel nbt  Ik heb de opzegging meteen in orde gemaakt. Jullie ontvangen hierover een e-mail ter bevestiging en instructies om het modem te retourneren. Mocht je dit alvast willen terugsturen, lees je in dit topic hoe je dit doet: Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community

Dag @Teresa van Odido ,

Dank voor de hulp! Ik heb tot nu toe nog geen e-mail ontvangen. Ook niet in mijn junk mail. Kan het zijn dat de mail nog niet is verstuurd?

mvg,

Ramon

Direct maandag toen upload snelheid zelfs rond de 1.5mb was gebeld met okido om op te zeggen. Na 8 keer bellen en 4 keer verbinding verbroken eindelijk iemand aan de lijn die mij kon helpen na een vierde keer uitleggen. Heeft mij totaal 2,5 uur gekost inclusief wachtstand.

Maar het product was zo nieuw dat het opzeggen in twee systemen niet lukte. Eerste systeem wel, maar Salesforce niet. Hij had een aantekening gemaakt voor de opzegging en aangegeven om het modem retour te brengen naar de okido shop. Daar een jonge jongen die nog een kwartier een privégesprek met een vriend over zijn komende vakantie moest afstemmen. Afin, met beide handen in de zakken mij aanhorende wat ik kwam doen. Geweldige service!

Wat een enorme teleurstelling en een waardeloze service! Ben blij dat ik het heb opgezegd. Dan toch maar helaas, echt lievere helemaal niet, maar een veel te duur ziggo abo, maar wel stabiliteit.

Hi @Internetgebruiker0102 & @Jeep1970, ik heb Klik&Klaar per direct voor jullie opgezegd.

Jullie ontvangen hier morgen een bevestiging van. Jullie kunnen het modem inleveren in een shop of opsturen naar: 

Odido Internet + TV
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ Schiphol-Rijk

Today at the shop your colleagues told me they cannot accept the return. They called the company and later I was told the order was canceled. I still have not received the email confirmation.

@Rnotten en @Pieternel nbt  Ik heb de opzegging meteen in orde gemaakt. Jullie ontvangen hierover een e-mail ter bevestiging en instructies om het modem te retourneren. Mocht je dit alvast willen terugsturen, lees je in dit topic hoe je dit doet: Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community

Dag @Teresa van Odido ,

Dank voor de hulp! Ik heb tot nu toe nog geen e-mail ontvangen. Ook niet in mijn junk mail. Kan het zijn dat de mail nog niet is verstuurd?

mvg,

Ramon

@Teresa van Odido we zijn weer een dag verder en ik heb nog steeds geen mail met bevestiging dat mijn abonnement gestorneerd is. Ik ga morgen de apparatuur terugsturen en ga ervan uit dat ik hiermee klaar ben met deze dienst.

mvg,

ramon

Hallo Tessa van Odido,

Kunt u mijn abbonement aub per direct opzeggen?

Ik zit 300meter van een Odido 5G paal maar de verbinding valt elke dag uit dus het is te onbetrouwbaar om op te werken. Tevens heb ik uren aan de telefoon gezeten omdat klantvoordeel niet wordt toegepast. Ik heb er geen vertrouwen meer in. Kunt u het stopzetten?

Dank

Goedemorgen,

Ook ik ben ontevreden met Klik&Klaar en heb al via meerdere wegen geprobeerd om het op te zeggen binnen de 14 dagen bedenktermijn (had het 18okt in huis), maar krijg dit niet voor elkaar. Kunnen jullie het dus ook voor mij opzeggen? Overigens klopte het contract en de eerste factuur ook niet: ik zou ledenkorting krijgen, maar dit is niet verrekend. Ik heb dus ook te veel betaald.

Mvg,

Tessa

Ook ik wil mijn klik en klaar modem binnen de 15 dagen terugsturen! Al paar keer gebeld, bijna uur in de wacht gezeten, en er zou een retourformulier gemaild worden, maar die is dus niet voor het klik en klaar modem!!! Dus telkens weer van het kastje naar de muur gestuurd!!
Zouden jullie ajb vanuit hier mijn abonnement op kunnen zeggen?? Met e-mail bevestiging?  Zodat ik het modem terug kan sturen! Mijn dank is groot! 

Could you confirm that my order is canceled? It was done by phone yesteday at odido shop by a colleague of yours. I have not recieved email confirmation and this is my second time writing to you on this page!

Reageer