Skip to main content
Beantwoord

opzeggen klik en klaar lukt niet

• 4 december 2024
  • 5 reacties
  • 55 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo,

Al een aantal dagen probeer ik mijn klik en klaar abonnement op te zeggen bij de klantenservice. Na een half uur in de wacht te staan wordt ik doorverbonden naar de afdeling klik en klaar en wordt vervolgens de verbinding verbroken. Dit is niet wat je noemt service. 

Een abonnement afsluiten is in 5 minuten geregeld maar om op te zeggen moet je hemel en aarde bewegen. Vind dit maar raar. 

Kunnen jullie het opzeggen voor me regelen?

Beste antwoord door LouiseTB

Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@LouiseTB, je opzegging liep vast, mijn excuses! We hebben dit alsnog opgelost. Je krijgt spoedig een e-mail ter bevestiging van de opzegging en de retourinstructie!

E-mail is ontvangen 

Bedankt!

Bekijk origineel

5 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13380 reacties
  • 5 december 2024

Hi ​@LouiseTB, welkom op onze Community!

Dat kan ik zeker voor je regelen, echter zie ik dat de klantenservice het net voor je heeft opgezegd. Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust! 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 10 december 2024

Hallo Tommie,

bedankt voor je reactie. 
ik zou een mail krijgen met de bevestiging van de opzegging van mijn klik en klaar abonnement. 
echter heb ik deze nog niet ontvangen. 
Daarin zou staan hoe ik het apparatuur moet retourneren. 
Kunnje me vertellen wat het retouradres is voor het modem?

alvast bedankt. 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 2592 reacties
  • 11 december 2024

Hi ​@LouiseTB, je opzegging liep vast, mijn excuses! We hebben dit alsnog opgelost. Je krijgt spoedig een e-mail ter bevestiging van de opzegging en de retourinstructie!

• Auteur
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 11 december 2024
Cheyenne van Odido schreef:

E-mail is ontvangen 

Bedankt!

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4098 reacties
  • 12 december 2024

@LouiseTB Super fijn dat je de bevestiging hebt ontvangen! 

Laat je het ons weten als je ons nodig hebt? We staan altijd klaar om te helpen! 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen