Skip to main content

Hallo,

Al een aantal dagen probeer ik mijn klik en klaar abonnement op te zeggen bij de klantenservice. Na een half uur in de wacht te staan wordt ik doorverbonden naar de afdeling klik en klaar en wordt vervolgens de verbinding verbroken. Dit is niet wat je noemt service. 

Een abonnement afsluiten is in 5 minuten geregeld maar om op te zeggen moet je hemel en aarde bewegen. Vind dit maar raar. 

Kunnen jullie het opzeggen voor me regelen?

Hi ​@LouiseTB, welkom op onze Community!

Dat kan ik zeker voor je regelen, echter zie ik dat de klantenservice het net voor je heeft opgezegd. Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust! 

Hallo Tommie,

bedankt voor je reactie. 
ik zou een mail krijgen met de bevestiging van de opzegging van mijn klik en klaar abonnement. 
echter heb ik deze nog niet ontvangen. 
Daarin zou staan hoe ik het apparatuur moet retourneren. 
Kunnje me vertellen wat het retouradres is voor het modem?

alvast bedankt. 

Hi ​@LouiseTB, je opzegging liep vast, mijn excuses! We hebben dit alsnog opgelost. Je krijgt spoedig een e-mail ter bevestiging van de opzegging en de retourinstructie!

Hi ​@LouiseTB, je opzegging liep vast, mijn excuses! We hebben dit alsnog opgelost. Je krijgt spoedig een e-mail ter bevestiging van de opzegging en de retourinstructie!

E-mail is ontvangen 

Bedankt!

@LouiseTB Super fijn dat je de bevestiging hebt ontvangen! 

Laat je het ons weten als je ons nodig hebt? We staan altijd klaar om te helpen! 

Reageer