Skip to main content
Beantwoord

Opzeggen klik en klaar

• 13 februari 2025
  • 1 reactie
  • 108 Bekeken

Ik zou graag mijn klik en klaar abonnement willen opzeggen vanwege het feit dat ik niet thuis kan werken op dit internet. Hiervoor heb ik een andere oplossing gezocht. Ik zie nergens de mogelijkheid om het abonnement op te zeggen via de website/app en als ik een chat probeer te starten, antwoord er niemand. Hoop dat dit via deze weg kan. Alvast bedankt. 

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hoi ​@GlennG, welkom op onze Community!

Leuk om te horen dat je Klik&Klaar geprobeerd hebt, op sommige locatie's werkt het alleen wat minder. Ik zie dat er wel glasvezel beschikbaar is op jou adres, misschien is dat een betere keuze als je veel thuiswerkt? Omdat je binnen de bedenktijd zit heb ik je Klik&Klaar abonnement per direct kunnen opzeggen. Je ontvangt hier nog een bevestiging van!

Bekijk origineel

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13605 reacties
  • Antwoord
  • 14 februari 2025

Hoi ​@GlennG, welkom op onze Community!

Leuk om te horen dat je Klik&Klaar geprobeerd hebt, op sommige locatie's werkt het alleen wat minder. Ik zie dat er wel glasvezel beschikbaar is op jou adres, misschien is dat een betere keuze als je veel thuiswerkt? Omdat je binnen de bedenktijd zit heb ik je Klik&Klaar abonnement per direct kunnen opzeggen. Je ontvangt hier nog een bevestiging van!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen